Skravletråd April

Kondolerer :( Jeg er ikke så flink med å komme med trøstende ord og slik så jeg sender deg en klem <3 Håper det hjalp med en dusj!
Tusen takk ❤️ det er aldri lett. Trenger ikke si mer :) håper det ❤️ har gått sånn siden onsdag og i går tok det seg opp. Regner med det er kroppen min som reagerer

Tusen takk ❤️ det er aldri lett. Trenger ikke si mer :) håper det ❤️ har gått sånn siden onsdag og i går tok det seg opp. Regner med det er kroppen min som reagerer
Ja det er nok kroppens måte å si ifra på! Du får prøve å få tanken opptatt på andre ting, selv om det sikkert er vanskelig!

Ble litt sjokkert over svigermor som satt der å nærmest bestemte at snart så skulle hun ta med seg J å få hull i ørene :o
Ikke noe "har dere vurdert dette" neida men "snart skal hun være med farmor å få hull i ørene" for vi som foreldre har jo ingenting vi skulle ha sagt *oppgitt*
Haha, hun kan jo prøve seg;)
Det er det kun foreldre som bestemmer!

Ja det er nok kroppens måte å si ifra på! Du får prøve å få tanken opptatt på andre ting, selv om det sikkert er vanskelig!
Veldig vanskelig :/ prøver så godt jeg kan ❤️

Huff, velta på sykkel i dag jeg...
Vi var på sykkeltur, og når vi hadde trillet ned en bakke, så ville ikke sykkelkjedet mitt gå rundt, så jeg skulle gå av sykkelen. Samboer (med sykkelvogn) kikket ikke foran seg akkurat da, han kikket ned på hjulet sitt, og krasjet i meg som da var på tur å gå av, og hadde all vekt på ene foten. Jeg velta og tråkket over foten og fikk sykkelen over meg.

Kjenner at jeg vil få en del blåmerker på legger og lår ja :-P
Og ankelen er øm.

Godt jeg bare har kontordag i morgen ;-)
Næmmen, er det familien uflaks denne helga?!:eek:
God bedring!

Back
Topp