Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiGår det bedre med dere nå? Med tanke på alt dere har opplevd i det siste.
Nei nei, har sett til sesong 7, nesten som deg jaNettopp begynt å se?
Jeg har sett til sesong 8 eller så.. Men så stoppet det. Så.. Må se alt på nytt for å komme inn i det igjen![]()
Hva la du de ut til?300 i bud på klærne. Håper virkelig det kommer jøyere bud ellets gjør de hvertfallett kupp
Helst 2 stykk om dagen. Så ja det blir en del, men som du sier suntOi, det blir et par epler.. Og sunt da![]()
Ja ikke santHaha, hun kan jo prøve seg
Det er det kun foreldre som bestemmer!
Lang helg denne helgen kjenner jeg. Arbeidshelg og jobbet 1 time ekstra pga sykdom. Nå ligger jeg her da med mini sovende i armkroken❤❤
Nei nei, har sett til sesong 7, nesten som deg jaMen så begynte vi å se på Sleepy Hallow
Og da ble det mindre Supernatural
![]()
Enig i den! Og hvertfall når man ser de el syklene tuter forbiI skogen
![]()
Sant. Selv om den fasongen ikke alltid er så lett å holde på. Snakker av erfaring... dessuten, så er det så styr å måtte betale for å få sydd bunaden ut og inn
Enklest å bare prøve holde fasongen tror jeg![]()
Æsj! Det glemte jeg vist..Ser på RobinsonDer?
Hbo 250 for da var det sjans for mer. Om jeg legger de ut til 500 kjøperikke folkHva la du de ut til?
Nåja. Jeg har ikke brukt den siden jeg var 15 omtrent. Eller 17.. Husker ikke. Men da var jeg undervektig/på grensen til undervektig. Hadde sikkert ikke hatt vondt av å miste NOEN kg, men tror ikke jeg skal satse på å bli så slank igjentenker jeg heller skal prøve på å ikke måtte sy den ut enda mer
![]()
Håpe de lærte i ettertid da..Prøvde meg på det jeg også men nei. Var flere som reagerte
Men har du smakt de eplene som har sånn hvit "netting" rundt seg? I løsvekt? De er saftige og gode, vet ikke om det er pink lady?Helst 2 stykk om dagen. Så ja det blir en del, men som du sier sunt![]()
JaJa da kan jeg forstå prisenMen du fikk tak i noe da
![]()
Sant. Selv om den fasongen ikke alltid er så lett å holde på. Snakker av erfaring![]()
Det er pink lady. Men de i 6 pakk er best. Liker at de er litt sureMen har du smakt de eplene som har sånn hvit "netting" rundt seg? I løsvekt? De er saftige og gode, vet ikke om det er pink lady?
Helt innafor å sy ut en konfirmasjonsbunad må jeg si.