Hvilken størrelser

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hvilken størrelser skal dere ha I skapet/kommoden til babyen den første tiden ?
Vi kommer til å ha 50, 56 og 62. Føler ikke for å bytte ut alle klærne hver gang vi skifter størrelse, heller bare fjerne de som er for små, enn og lete frem nye størrelser hele tiden :)

Siden vi skal flytte en måned etter termin gjør jeg kun klar litt i 50/56.

Nå fyller opp med det vi har av klær, og tømmer/bytter ut etterhvert. Til nå vil det si mest opp til 68 (og faktisk litt større enn det også i nederste skuff).

Vil vel tro de fleste har 2-3 størrelser i kommoden/klesskapet av gangen. Når de blir større og ikke vokser like kjapt, har man vel naturligvis færre størrelser tilgjengelig.

Nå fyller opp med det vi har av klær, og tømmer/bytter ut etterhvert. Til nå vil det si mest opp til 68 (og faktisk litt større enn det også i nederste skuff).

Vil vel tro de fleste har 2-3 størrelser i kommoden/klesskapet av gangen. Når de blir større og ikke vokser like kjapt, har man vel naturligvis færre størrelser tilgjengelig.
Blir sånn her også :)
Ja, vi har kun en størrelse av gangen I skuffen til jenta vi har fra før. For hun har jo størrelsene lenge nå :)

Foreløpig er det 50 og 56 vi har klart. Bør vel se gjennom klærne i 62 en dag formen er grei. Har ikke kommode klar til babyklærne, så jeg stresser ikke.

Ettersom hu er estimert nå 4 ganger under gjennomsnitt så har vi bare 50 og 56 i skuffene :) brukte 50 i 5 uker med storebror, så gidder ikke stresse med 62 ennå :p

Ettersom hu er estimert nå 4 ganger under gjennomsnitt så har vi bare 50 og 56 i skuffene :) brukte 50 i 5 uker med storebror, så gidder ikke stresse med 62 ennå :p

4 ganger under gjennomsnittet? Blir ikke det en ekstremt liten baby? Hvor stor tror de hun blir i gram/cm?

50 er komplett. Har liggende noen plagg helt opp til 68 etter storesøster

4 ganger under gjennomsnittet? Blir ikke det en ekstremt liten baby? Hvor stor tror de hun blir i gram/cm?
Jeg ser jeg formulerte meg litt fjernt :D jeg har vært på 4 ul'er som har estimert hu til under gjennomsnittet.. :)
Tipper det betyr at hun er estimert under gjennomsnitt fire ganger :) Altså vært på fire ul som viser undee gjennomsnittet stor baby.
Takk, Kålormen! :D
Såpass ja, her brukte vi 50 I en uke, og 56 I 2 uker. Brukte 68 når hun var 2 mnd :o
Veldig stor forskjell på bebisene! :D S var 5kg da han var 5mnd, så vi brukte små str ganske lenge egentlig.. :p
Her begynte vi med 68 når han var 5 mnd :p stor forskjell på babyene!
Veldig stor forskjell! Og større blir det jo når de blir større :D
Er i termingruppe via bv med storebror, og der er minste str 110, mens største er 146.. (S bruker 134/140), og dette er snakk om 6,5-åringer :p

Hehe ja, brukte 68 til hun var 10 mnd da :)
Ja, det går jo litt i rykk og napp! Brukte vel 68 og 74 om en annen frem til han var rundt 9-10 mnd, da begynte vi på 80 og 86 og det varte egentlig frem til han var halvannet år. Har enda et og annet plagg i 86 liggende, men de har vært store på str :p kjekt npr man kommer dit at man har klærne en stund før de byttes ut.

Jeg ser jeg formulerte meg litt fjernt :D jeg har vært på 4 ul'er som har estimert hu til under gjennomsnittet.. :)

Takk, Kålormen! :D

Veldig stor forskjell på bebisene! :D S var 5kg da han var 5mnd, så vi brukte små str ganske lenge egentlig.. :p

Veldig stor forskjell! Og større blir det jo når de blir større :D
Er i termingruppe via bv med storebror, og der er minste str 110, mens største er 146.. (S bruker 134/140), og dette er snakk om 6,5-åringer :p
Stor forskjell på de i feb 14 gruppa også. Men er jo slik, noen er små, noen er store og noen er midt på :)

Ja, det går jo litt i rykk og napp! Brukte vel 68 og 74 om en annen frem til han var rundt 9-10 mnd, da begynte vi på 80 og 86 og det varte egentlig frem til han var halvannet år. Har enda et og annet plagg i 86 liggende, men de har vært store på str :p kjekt npr man kommer dit at man har klærne en stund før de byttes ut.
Helt klart ! Brukte 86 til 1,5 år, hu bruker 92 nå og det passer fint, deilig når man slipper å ordne nytt hele tiden :)

Har mest i 50 og 56 og noen få plagg i 62 og 68. Jeg gidder ikke å handle inn de store str enda, så jeg passer på å ha en del i 50-56 i hvertfall :)

Øverste skuff er litt i str 50, ellers er det i 56-62 :) så tar vi ut det som er for smått.
I nederste skuff er fra 68--> :)

Back
Topp