Hvilken størrelser

Legger frem 56. Har ingenting i størrelse 50, og bare noen få plagg i størrelse 62.

Er midt i et oppussingsprosjekt, så har bare et midlertidig skap til babyen. Blir mer orden når han får eget rom.

Er ganske ofte på oppfølging i forhold til vekstkontroll og hun er estimert til å bli 15% mindre enn gjennomsnittet, dvs akkurat på grensen av det normale og like stor som søsteren sin. Til storesøsteren brukte jeg størrelse 50 i 6 uker. Jeg har vasket og lagt klart str 50 og 56 og noen søte arveplagg i str 62 som er sommertøy i håp om å rekke å bruke det før høsten/vinteren kommer.. ;) Noen kjoler kan jo brukes selv om de er litt store eller små.. :) Sist brukte jeg en kommode med romslige skuffer og la klart de neste størrelsene i de nedre skuffene og flyttet klærne oppover når det andre begynte å bli smått, det skal jeg gjøre denne gangen også. :)

Ingen av mine har brukt str 50. Regner ikke med at det blir å bruke det denne gangen heller. Så jeg kjøper inn str 56-62

Våre skal dele kommode, så vi har kun 50 og 56 fremme nå. Tar resten frem når de er blitt for stor for 56 ;)

Hvilken størrelser skal dere ha I skapet/kommoden til babyen den første tiden ?
Vi kommer til å ha 50, 56 og 62. Føler ikke for å bytte ut alle klærne hver gang vi skifter størrelse, heller bare fjerne de som er for små, enn og lete frem nye størrelser hele tiden :)

Vi har det samme :)

Cubus har store klær ja. Frøkna mi er lita og tynn, hun kunne aldri bruke klær derfra. Når hun var bred nok var klærne for korte. :p
Haha, samme erfaring her :p

Her var det mange fornuftig tips! Takker!
Med høyt symfysemål så trenger jeg vel neppe å stresse med å kjøpe mye tøy i str 50. ;)
Får ha hovedfokus på 56 skjønner jeg, siden det uansett virker som de vokser veldig fort de første ukene. :)

Her var det mange fornuftig tips! Takker!
Med høyt symfysemål så trenger jeg vel neppe å stresse med å kjøpe mye tøy i str 50. ;)
Får ha hovedfokus på 56 skjønner jeg, siden det uansett virker som de vokser veldig fort de første ukene. :)
Hehe ja de vokser fælt I starten !

Back
Topp