Skravletråd April

Da er kjolen til frøkna ferdig strikket.
Sitter og fester trådene nå :)

veldig hyggelig :)

Hehehehe ja. En bursdag med min familie, en barnebursdag og en med mannen sin familie. Fikk så mye fint :D nå er hun klar for BHG start :D
Høres ut som dere har vært praktiske OG effektive i dag! :D Mye gode kaker og mat? :) gratulerer med frøkna, og da! Hun var vel blid for pakkene? :P

Da er kjolen til frøkna ferdig strikket.
Sitter og fester trådene nå :)
få se ? :)
Godt å være ferdif? 3 på en helg tar litt tid ja
ja veldig deilig. Da har vi dagen i morgen til å slappe av på :)
Høres ut som dere har vært praktiske OG effektive i dag! :D Mye gode kaker og mat? :) gratulerer med frøkna, og da! Hun var vel blid for pakkene? :P
ikke mat :P men masse kaker. Har masse igjen å, det trodde Jeg ikke. Ja hun fikk faktisk noe leker hun synes var interessant :P eller var papiret best

Hva slags øl?
Jeg liker ikke øl jeg...

Men blir nok noe godt på meg og ;-)
Plukka med meg noen jeg ikke hadde smakt før når jeg var på butikken i dag, velassortert... Var vel en ipa og en belgisk hveteøl. Spennende. Jeg er veldig glad i øl da :D

få se ? :)
ja veldig deilig. Da har vi dagen i morgen til å slappe av på :)
ikke mat :P men masse kaker. Har masse igjen å, det trodde Jeg ikke. Ja hun fikk faktisk noe leker hun synes var interessant :P eller var papiret best

Hehe! Kakerester er koselig i helga da! :) Men at papiret var best, er ikke overraskende! :P Ble hun 1 år? :)

veldig hyggelig :)

Hehehehe ja. En bursdag med min familie, en barnebursdag og en med mannen sin familie. Fikk så mye fint :D nå er hun klar for BHG start :D
Så bra :)

Gått på tur mens ungene sykla ved siden av :p laga middag, handlet og nå ser vi på film :) dere da?
De koste seg på sykkeltur? :) har handlet vi og, hentet pakke, vært på loppemarked. Laget pizza :) har svigers på besøk :)

De koste seg på sykkeltur? :) har handlet vi og, hentet pakke, vært på loppemarked. Laget pizza :) har svigers på besøk :)
Ja de har virkelig fått sansen for sykling :)

Høres ut som en kjekk dag :)

Back
Topp