veldig hyggeligVar det kjekt?![]()
Hehehehe ja. En bursdag med min familie, en barnebursdag og en med mannen sin familie. Fikk så mye fintImponerende! 3 bursdager? Fortell! Og nyt kvelden med beina hevet!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veldig hyggeligVar det kjekt?![]()
Hehehehe ja. En bursdag med min familie, en barnebursdag og en med mannen sin familie. Fikk så mye fintImponerende! 3 bursdager? Fortell! Og nyt kvelden med beina hevet!![]()
Ja3 bursdager på en helg?
Ja da er det godt å slappe av![]()
På før svangerskapNå ble jeg nysgjerrig på hva og hvor![]()
Gått på tur mens ungene sykla ved siden avGjort noe kjekt i dag?![]()
Det er godtUngene spiser nå.
Smågodt og potetgull.
Smakt litt på potetgull da. French fries og salt og pepper ;-)
Godt å være ferdif? 3 på en helg tar litt tid jaGod kveldda var vi ferdige med 3 bursdager. Nå er det beina høyt
Får vi se?Da er kjolen til frøkna ferdig strikket.
Sitter og fester trådene nå![]()
Døm kom nå. Skal bli noen dager å hjelpe oss littHåper dere har hatt en koselig dag![]()
Høres ut som dere har vært praktiske OG effektive i dag!veldig hyggelig![]()
Hehehehe ja. En bursdag med min familie, en barnebursdag og en med mannen sin familie. Fikk så mye fintnå er hun klar for BHG start
![]()
Når jeg er ferdig med å feste trådeneFår vi se?
få se ?Da er kjolen til frøkna ferdig strikket.
Sitter og fester trådene nå![]()
ja veldig deilig. Da har vi dagen i morgen til å slappe av påGodt å være ferdif? 3 på en helg tar litt tid ja
ikke matHøres ut som dere har vært praktiske OG effektive i dag!Mye gode kaker og mat?
gratulerer med frøkna, og da! Hun var vel blid for pakkene?
![]()
Plukka med meg noen jeg ikke hadde smakt før når jeg var på butikken i dag, velassortert... Var vel en ipa og en belgisk hveteøl. Spennende. Jeg er veldig glad i øl daHva slags øl?
Jeg liker ikke øl jeg...
Men blir nok noe godt på meg og ;-)
få se ?
ja veldig deilig. Da har vi dagen i morgen til å slappe av på![]()
ikke matmen masse kaker. Har masse igjen å, det trodde Jeg ikke. Ja hun fikk faktisk noe leker hun synes var interessant
eller var papiret best
Du får gjøre detFår ta en titt ;-)
Så braveldig hyggelig
Hehehehe ja. En bursdag med min familie, en barnebursdag og en med mannen sin familie. Fikk så mye fintnå er hun klar for BHG start
![]()
ja 1 årHehe! Kakerester er koselig i helga da!Men at papiret var best, er ikke overraskende!
Ble hun 1 år?
![]()
Ja veldig deilig å få såntSå bra![]()
De koste seg på sykkeltur?Gått på tur mens ungene sykla ved siden avlaga middag, handlet og nå ser vi på film
dere da?
Kjekt når alt går etter planen og man koser segja 1 år
Ja veldig deilig å få sånt
Ja de har virkelig fått sansen for syklingDe koste seg på sykkeltur?har handlet vi og, hentet pakke, vært på loppemarked. Laget pizza
har svigers på besøk
![]()