Skravletråd April

Men er ikke alle tråer som er grei å svare på. Noen blir oppdrettet av rare grunner. Litt son som når vi hadde utfordringen. Men da var det jo for å få mest mulig kommentarer på kort tid. Mye kjekkere når man er hyggelig mot hverandre
Tenker at saklig diskusjon og å si sine meninger er OK. Men desverre litt for mange som gjerne ikke aksepterer at andre har andre meninger. Slik det utviklet seg i natt og i dag hvor det får over i personangrep blir i mine øyne rett og slett for dumt.

Jeg diskuterer alltid med en tanke i bakhodet om hva jeg ønsker å lære mine barn og hvordan jeg ønsker at de skal oppføre seg.
For all del, kan sikkert miste hode i diskusjoner jeg også, men har som regel respekt for at vi er forskjellige.

Var på KappAhl
Så en kjole som ville være perfekt på frøkna gjennom døren, så hun fikk det og en pysj.
Eldsten trenger langbukser så det ble noen av det, en shorts til han, en tynn jakke som han trengte, en tyn lue og en tynn genser han ikke egentlig trenger men den var bare så tøff.
Lille U trenger også nye pysjer så noen til han og noen sommer bodyer.

Var denne kjolen som dro meg inn i butikken
374843_F.png
Mye fint den hampton republic serien

Tenker at saklig diskusjon og å si sine meninger er OK. Men desverre litt for mange som gjerne ikke aksepterer at andre har andre meninger. Slik det utviklet seg i natt og i dag hvor det får over i personangrep blir i mine øyne rett og slett for dumt.

Jeg diskuterer alltid med en tanke i bakhodet om hva jeg ønsker å lære mine barn og hvordan jeg ønsker at de skal oppføre seg.
For all del, kan sikkert miste hode i diskusjoner jeg også, men har som regel respekt for at vi er forskjellige.
Veldig greit med saklige diskusjoner. Men å dra den litt langt og komme med personangrep der gjør det mindre fristende å skrive

Jeg endte opp med mer penger for færre plagg...
Hva har du kjøpt?
Som det står over:
"Så en kjole som ville være perfekt på frøkna gjennom døren, så hun fikk det og en pysj.
Eldsten trenger langbukser så det ble noen av det, en shorts til han, en tynn jakke som han trengte, en tyn lue og en tynn genser han ikke egentlig trenger men den var bare så tøff.
Lille U trenger også nye pysjer så noen til han og noen sommer bodyer."

Back
Topp