Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kjenner jeg også...skal det komme i bølger eller holde seg i samme smertebane?Jeg kjente det som veldig sterke menssmerter forrige gang. Kjente det også da baki ryggen.
Det kan jo høres ut som maserier som kommer og går.. Når mine begynte sist så gikk det i ett fram til frøkna var ute.Det kjenner jeg også...EEEEr i det komme i bølger eller holde seg i samme smertebane?
Jeg har over lengre tid hatt de samme mensensmerte/ryggsmerte, men i natt begynte det å bygge seg opp mer smerter innimellom..nå er det gått tilbake til det gamle..
Hva er maserier?Det kan jo høres ut som maserier som kommer og går.. Når mine begynte sist så gikk det i ett fram til frøkna var ute.
Utdrag fra Internett:Hva er maserier?
Høres ut som det jeg har da. Altså sikkert vonde kynnere/maserier. Superslitsomt! Hvor langt er du nå da?Jeg har nesten hele tiden mensensmerter, og noen ganger blir de sterke i noen sekunder før de går over til vanlige mensensmerter..ryggen har jeg konstant mensensmertevondt, og noen ganger stråler det ned over lårene..er sååå lei av disse smertene, nå vil jeg ha ut datteren min <3
Samme som eg også har en del av! E så gøyt å gå rundt med ;-)Jeg har nesten hele tiden mensensmerter, og noen ganger blir de sterke i noen sekunder før de går over til vanlige mensensmerter..ryggen har jeg konstant mensensmertevondt, og noen ganger stråler det ned over lårene..er sååå lei av disse smertene, nå vil jeg ha ut datteren min <3
38 +1..det begynte forrige fredag og har egentlig ikje sluttet :/Høres ut som det jeg har da. Altså sikkert vonde kynnere/maserier. Superslitsomt! Hvor langt er du nå da?
Nå begynte jeg å blø enda meir, nesten like mye som sist..ringte føden, de ba meg om å vente litt for å se om det stoppet og hvis det gjorde det, så skulle jeg komme til en kontroll imorgen...
Typisk, det stoppet! Men jeg har begynt å få mer vondt, muligens start på rier? Så nå går jeg ut en liten tur, kanskje det får start på fødselen???