Norge eller utlandet?Noen som har ferie tipsså lyst å reise bort men vet ikke hvor
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norge eller utlandet?Noen som har ferie tipsså lyst å reise bort men vet ikke hvor
![]()
JaSånt må jo og gjøres![]()
Vil helst til et sted litt varmere enn NorgeNorge eller utlandet?![]()
Haha jaFra den dagen man vet man er gravid
Heldigvis går det som regel bedre enn vi trodde da![]()
God morgenGod morgen. Her skinner solen (hurra)
. Håper å få litt utbytte av den før jobb i kveld.
Helst ikke på åpent forum :/ men det kom brått på. LuringenNei og nei, kan jeg spørre hva som skjedde??? :-(
Ja han koste seg med alle pengene![]()
Ja, det er en periode det der... Her er det oftest jeg som står opp på helg, for jeg er uansett våken. Og det er ikke snakk om før i 7-8 tida uansett. Og hvis jeg ber om det, så står mannen opp.God morgen.
På plass i sofaen med lillesøster. De to store ser tv, mens mannen strekker på seg og står opp snart.
Jeg gleder meg til "stå opp annenhver gang", men all den tid det er mamma og puppen i sofaen som er greia når hun er ferdig på badet er det liksom et must at jeg står opp...
God morgenGoood morgen!![]()
God morgenGod morgen all sammen
Nå er jeg på vei til jobb, og skal være den første til å begynne for aller første gang så litt nervepirrende men alt må læres![]()
God morgenGod morgen. Her skinner solen (hurra)
. Håper å få litt utbytte av den før jobb i kveld.
Mannen har bestemt at garasjen skal ryddes litt iGod morgen! Planer for lørdagen?![]()
Huff da, ikke i form?God morgrn
Kb har fått besøk ...
Jeg ligger som et slakt i sofaen
Mannen har bestemt at garasjen skal ryddes litt i
2.etasje vaskes
Søppel kjøres til fyllinga
Skjønner det ❤Helst ikke på åpent forum :/ men det kom brått på. Luringen
Joda bare sovet så dårligHuff da, ikke i form?
Det var min plan egentligFornuftige planer det
Burde jammen ha gjort noe sånt vi og.. Men her blir det vel heller å gå en langtur tenker jeg![]()
Kjekt med solGod morgensol her også
![]()