Ca 4 uker :/Høres bra uthvor lenge hadde dere kolikk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 4 uker :/Høres bra uthvor lenge hadde dere kolikk?
Satser på detKjedelig når det er sånn.. Kan du ha ham i bæresele da?
Såklart vi klarer det!
Du er alltid velkommenSkal jeg prøve å slenge meg med her med dere igjen da, nå som utfordringen er over. Jeg klarte ikke både denne og "dagens jakt på" trådene...
Hakke plass:/ i tillegg så har vi toppmata vaskemaskinKan du ikke skaffe du og?![]()
God tur til degDa har vi levert lille J hos tante og onkel. Tror hun kommer til å kose seg, hun brydde seg ikke om mamma og pappa den halvtimen vi satt der
Æææh jeg har barnefrihelt til i morgen kveld! Uvant.
Det var nok slitsomtCa 4 uker :/
Kjedelig da. Vi har ikke stort bad men tørketrommelen står oppå vaskemaskinenHakke plass:/ i tillegg så har vi toppmata vaskemaskin![]()
God bedring til tassen dinGod morgen. Klar for arbeidshelg jeg så spørs hvor mye jeg er her ila helgen
. Trøtt etter en utrolig dårlig natt hvor stakkar mini gråt og gråt mellom 2 og 3.30 i natt. Ganske så varm og utrøstelig. Mistenker gjerne en reaksjon på 15 måneders vaksinen han fikk for 1 uke siden. Men får se hvordan han er ila dagen
![]()
Hehe, bra det daJa haha det var fryktelig tidligogså på mannen sin fridag "nei nei! Også når jeg har fri, legg deg unge"
Heldigvis sovna hun![]()
Jøss, så tidlig på dagen?!God morgen
Hjemme fra sykkeltur![]()
Like greit å få det gjortJøss, så tidlig på dagen?!flinka!
Tusen takkGod bedring til tassen din![]()
Da er det enda bedre når det skjerDet er det! Og det skjer ikke akkurat for ofte..![]()
HeldigDet var nok slitsomtmen heldigvis ikke i flere mnd som noen har
![]()
helt sykt !Ja ser selv hvor fort det går her, allerede 15.5 måned:-O.
Så bilde av henne
Gratulerer
gratiss
![]()
Tusen takk dereGratulerer![]()
Dere gikk til manuellterapeut eller fysioterapeut? Bra det ikke er noe problemer med luften. Vi gikk til fysioterapeut i starten men hadde ikke kolikkHeldigdet av tok da vi begynnte behandlingen
har ennå litt luft i magen men ikke noe problemmer