Skravletråd April

Kan jobbe fra ungdomsskole til vgs. Er ikke ferdig enda, så vet ikke hvor jeg ender opp. Håper på u.skole:) er du også lærer?
Nei

Skal ta pedagogisk utdanning(det jeg mangler for å evt bli lærer) tenkte jeg slik at jeg kan ta meg jobb innen for utdanning og hest senere :)

Men for se hvor alt ender i denne smørja:)

Nei

Skal ta pedagogisk utdanning(det jeg mangler for å evt bli lærer) tenkte jeg slik at jeg kan ta meg jobb innen for utdanning og hest senere :)

Men for se hvor alt ender i denne smørja:)
Aha! Hva har du gått av skole til nå da?

Aha! Hva har du gått av skole til nå da?
Jeg er utdannet hippolog ved det svenske landbruks høyskolen. Den linja kom ikke til ås før to år siden :) men under et annet navn. Det er læren om hest. Vekta lå på forskning og rehabilitering av sportshester og hestehold.

Skal jeg prøve å slenge meg med her med dere igjen da, nå som utfordringen er over. Jeg klarte ikke både denne og "dagens jakt på" trådene...

Her er det opphold. Satser på trilletur :)
Det har igrunn ikke vært så altfor gale her. Litt småregn. Overskyet of konstant drypping i takrennen :p så kunne egentlig gått ut :p

Det har igrunn ikke vært så altfor gale her. Litt småregn. Overskyet of konstant drypping i takrennen :p så kunne egentlig gått ut :p
Jeg gikk tur i kaldt regn i morges. Vurderer en i opphold nå

Mini har nettopp sovnet. Etter litt veldig om og men i et par timer. Da ble jeg ferdig med kaka og pakkingen skal ta meg en kaffe før han våkner igjen:)
Rakk du å gjøre så mye? :)

Kjekt det og da :) hvor lenge pleier han å sove?
Tja litt forskjellig noen ganger våkner han til mat tid andre ganger sover han bare en time så det blir gambling på hva man kan sette i gang med når han først sover:) men han elsker å se meg jobbe så nå med vippestolen følger han meg rundt hele huset om han er våken;)

Da har vi levert lille J hos tante og onkel. Tror hun kommer til å kose seg, hun brydde seg ikke om mamma og pappa den halvtimen vi satt der :p

Æææh jeg har barnefri :D helt til i morgen kveld! Uvant.

Tja litt forskjellig noen ganger våkner han til mat tid andre ganger sover han bare en time så det blir gambling på hva man kan sette i gang med når han først sover:) men han elsker å se meg jobbe så nå med vippestolen følger han meg rundt hele huset om han er våken;)
Så greit da :)

Ja nå begynner tilværelsen å bli kjempe digg. Finner rollen som mor mye bedre nå en midt i kollik tiden.:)
Høres bra ut :) hvor lenge hadde dere kolikk?

Back
Topp