Søsken og aldersforskjell?

Har en datter på 10 mnd (født 8 juni 2015), så blir 2 tette her :)

Hun er vårt eneste, vi har ingen fra før av :)

Her blir de henholdsvis 8.5 år, nesten 7 år og 20 måneder når minsten kommer.

(Vi får visst 2 tette, så 2 tette en gang til med 18 mnd mellom de to eldste og 20 mnd mellom de yngste)

Har en gutt som nettopp har blitt 2 år. Så blir i underkant av 3 år mellom de :)

Har en gutt på snart 5 og to jenter på 6 og 7:love7 så Desember spiren blir en liten attpåklatt:Heartbigred

Har en datter på 10 mnd (født 8 juni 2015), så blir 2 tette her :)

Hun er vårt eneste, vi har ingen fra før av :)

Herregud, så morsomt!! Jeg har også en gutt som er født 08 juni 2015! For en tilfeldighet at vi har unger som er født på samme dato, og termin med neste i desember begge to :D

Ifølge bv appen, så er den 5 desember, første mens var 26 feberuar :)

Du?

Min er 9/12 ifølge bv. Men jeg har 3 barn fra før, og jeg har født dem alle 2-3 uker før termin. Blir spennende å se hva som skjer denne gangen :) rart å tenke på at de små babyene våres skal bli storebror/storesøster!

Min er 9/12 ifølge bv. Men jeg har 3 barn fra før, og jeg har født dem alle 2-3 uker før termin. Blir spennende å se hva som skjer denne gangen :) rart å tenke på at de små babyene våres skal bli storebror/storesøster!

Ja det er kjemperart :-P Jeg har kunn jenta mi, håper på flere x) jeg gikk på overtid med vesla, hadde termin den 31 mai, så kanskje jeg tar 9 desember :-P

Back
Topp