Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Takk det sammeKoselig å se deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeKoselig å se deg![]()
hun er for liten det merker vi. "glad" for at hun er så liten som henne er <3Stakkar. Men vil tro hun er for liten til å forstå. Her mistet vi farfar når mellomste var 3 år.. Hun husker ikke farfar. Og har heller aldri tenkt noe over at han er borte... (Er nå 4 år)
Var det ikke noe hyggelig?Angrer på at jeg sa ja til å gå tur
God kveldGod kveld! Her var det ikke særlig futt..?
Hva gjør dere i kveld?
Så bra alt er fintJeg bare hiver meg innpå jeghåper alle har hatt en bra dag og kveld? Vi har vært til barnelege og alt var fint. Ingen grunn til bekymring
![]()
Lite. burde gjort husarbeid. sitter på babyverden... sånn går no dagan.Bolledeig til hevinghva skjer ?
Bolledeig til hevinghva skjer ?
God kveld
Veldig stille her....
Her ligger jeg i sofa...![]()
Takk. Har drypper med dråper men tenkte gjerne å gå til legen i morgen. Kanskje er øyet helt klistret igjen daÆsj dagod bedring!
Nei. Operere ut en visdomstannUææh....føler med deg
Bare vanlig kontroll?
ja sånn går detLite. burde gjort husarbeid. sitter på babyverden... sånn går no dagan.
Uff daÅåh nam...
Jeg ser på walking dead!![]()
Ja jeg liker ikke tannleger xDEr det sånne reaksjoner folk får når vi sender ut timer? :')
Ja jeg liker ikke tannleger xD
Fordi småen våknet fra luren sinHvorfor det?![]()
Hmm si det til tannlegen som ødela den ene tannen min så jeg måtte trekke 2 i stedet for 1. Og dette mens de løper frem og tilbake uten kontrollPsj. De er som regel veeeeldig trivelige!![]()
Du har begynt å tenke som en ekte bv'erForstod dettenkte ja her var det mulig å lage flere kommentarer
haha
Alle er vel slitne etter noen hektiske dagerGod kveld! Her var det ikke særlig futt..?
Hva gjør dere i kveld?
Hmm si det til tannlegen som ødela den ene tannen min så jeg måtte trekke 2 i stedet for 1. Og dette mens de løper frem og tilbake uten kontroll
Haha jaDu har begynt å tenke som en ekte bv'er![]()