Sånn har jeg også vært på sluttenOmg eg besvimer snart. Hetebølgerer så otrolig varm. Specielt netterna våknar kliss våt i nakken,ryggen hår ansikte og brøst . Sisst 2 ukerna de har blivit sånn. Blæææ
Skikkelig plagsomt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har jeg også vært på sluttenOmg eg besvimer snart. Hetebølgerer så otrolig varm. Specielt netterna våknar kliss våt i nakken,ryggen hår ansikte og brøst . Sisst 2 ukerna de har blivit sånn. Blæææ
Joda, du har tidHar ikke tid til å være her jo for dere skravler så mye![]()
Ja, hurra for det...Huff stakkars det er ikke bra, de klarte det allikevel da heldigvis![]()
var henvist for luftveisplager, og så ble det tatt en alergitest. ingen utslag på den heller.
Så du skal i møter i morra? selvom du har helg? Litt kjedelig da.
Du er jo en dreven skravler, snuppa!Dere skravler altfor mye så greier ikke henge med, hjelper lite at jeg også gjør hundre andre ting også![]()
Har dere en fin dag?![]()
Så flink du erSniker meg innom. 2 store kjeler med grytekjøtt er kutta, bruna og satt på kok. Kraft er til kok. Gulrøtter er kutta. Karamellpudding og gelé og vaniljesaus står igjen. Går i ett i dag !!
Ble du kvalm?Forspist meg på muffins
ooops! må forte deg å sende meldingGodt det ikke var noe da!
Skal på møte på skolen (vurderingssamtale) og psykiatritjenestenSå.. heldigvis fri fra jobb.
Skal også levere dattera i bursdagen til lillesøster i morgen! Det hadde jeg nesten glemt. Hun fyller 6 i dag, har helt glemt å sende sms dit :O wops..
ooops! må forte deg å sende melding![]()
Æsj daTror mini har fått øyebetennelse![]()
Uææh....føler med degBlæh fått time til tannlegen!
Det burde jeg huske, men har glemt datoHihi..
Jeg har bursdag før deg![]()
Blæh fått time til tannlegen!
Uææh....føler med deg
Bare vanlig kontroll?
NeeiHun har sikkert lagt seg :O
Neeiså kjedelig, må ringe i morra da
Hihi, sånn ja. men kan jo ringe på morran for detSkal jo møte dem i morgen
Men nå har jeg sendt en planlagt melding til mandagen (da har den ANDRE lillesøsteren min bursdag)..
Også skrev jeg bare "grattis med 6åring i hus" til pappa. Så har jeg på en måte ikke glemt dem![]()
Hihi, sånn ja. men kan jo ringe på morran for detplaner for resten av helga da?
Når er termin? Jeg bada i svette ukene etter fødsel husker jegOmg eg besvimer snart. Hetebølgerer så otrolig varm. Specielt netterna våknar kliss våt i nakken,ryggen hår ansikte og brøst . Sisst 2 ukerna de har blivit sånn. Blæææ
Uff ja otroligt plagsomt.Sånn har jeg også vært på slutten
Skikkelig plagsomt..
Termin om 7 dagarNår er termin? Jeg bada i svette ukene etter fødsel husker jeg![]()