Akkurat hatt besøk av mamma og pappa. Enn du?Gjør dere på???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat hatt besøk av mamma og pappa. Enn du?Gjør dere på???
Måtte jo det, så vi ikke glemmer det bort!Godt du er på hugget![]()
Kommer nok til å gå kjeeeempefintWæææh! J skal sove borte for første gang i morgen
Jeg og mannen skal på danskebåten. Gruer meg litt, første natta uten baby'n min![]()
Haha. Så etter den tråden tidligereMåtte jo det, så vi ikke glemmer det bort!(som om det er lett å glemme!
)
Jobbing på megNei, det blir nok en hjemmedag på oss idag og..
Du da?
Sove mer på nqttaEr såååå trøtt.... Hele uka har jeg vært på randen til å klappe sammen og sovne overalt. Hva skal jeg gjøre for å klare å holde meg våken?
Hvorfor det ?Kjenner jeg gruer meg til jeg skal til legen nå.
Klarer ikke å konsentrere meg om jobben
Har pause nåGjør dere på???
Jeg hadde flaks at jeg tilfeldigvis så på telefonen da!Haha. Så etter den tråden tidligeremen hadde ikke stats fra midnatt så kunne ikke ha sjekka
Godt du huska det daJeg hadde flaks at jeg tilfeldigvis så på telefonen da!hadde fått melding av svigermor, og da fant jeg ut at jeg kunne ta stats for sikkerhetsskyld!
![]()
Strikker og strikkerAkkurat hatt besøk av mamma og pappa. Enn du?![]()
Godt med pauseHar pause nå![]()
Har ikke tid til å være her jo for dere skravler så myeGod morgen snuppakoselig å se deg her!
Huff stakkars det er ikke bra, de klarte det allikevel da heldigvisJeg var utslitt....![]()
TakkKoselig å se deg her inne
JaaOjoj, så spennende!![]()
Hva strikker du på?Strikker og strikker![]()