Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier du ifra ?
I både USA og i England er det vanlig at babyen kun ligger i bilstolen slik du ser på bildet, og at de ikke bruker flat liggedel til nyfødte. Det er helt sinnsykt. Er så glad jeg flyttet vekk derifra. Fra 4 måneder er det også mange som har barna sittende i paraplytriller!I USA har de egne produkter som er laget for å dekke over åpningen. Dog med lufting på toppen, men får litt fnatt når jeg ser de :O
Vis vedlegget 171761
Har heller ikke sett det. Henger oppslag på helsestasjonen min. Tror nok jeg vil si ifra om jeg ser noen.Jeg skal være oppmerksom på dette i vår/sommer. Har foreløpig ikke sett noen. Skulle ønske alle fikk beskjed på helsestasjonen!
Jeg skal også gjøre det i år. Får bare håpe de ikke kjefter, men heller blir takknemlige for informasjonen. Er det jeg syns er ubehagelig, å skulle bli skjelt utHar heller ikke sett det. Henger oppslag på helsestasjonen min. Tror nok jeg vil si ifra om jeg ser noen.![]()
Jeg ble ikke skjelt ut, men fikk slengt i går "hvem tror du at du er"Jeg skal også gjøre det i år. Får bare håpe de ikke kjefter, men heller blir takknemlige for informasjonen. Er det jeg syns er ubehagelig, å skulle bli skjelt ut![]()
Ja jeg vet. Helt utroligI både USA og i England er det vanlig at babyen kun ligger i bilstolen slik du ser på bildet, og at de ikke bruker flat liggedel til nyfødte. Det er helt sinnsykt. Er så glad jeg flyttet vekk derifra. Fra 4 måneder er det også mange som har barna sittende i paraplytriller!![]()
Den der har jeg også fått slengt i fleisen da jeg sa ifra på en pen måte.Jeg så en mor i går med helseteppe over vognen, og jeg gav beskjed.
"Hvem tror du at du er fikk jeg slengt tilbake"![]()
Den der har jeg også fått slengt i fleisen da jeg sa ifra på en pen måte.
Ja, det er viktig å si det på en hyggelig måte, men er allikvel noen kjerringer som bare skal kjefte og ikke vil ta i mot rådJeg ble ikke skjelt ut, men fikk slengt i går "hvem tror du at du er"
Det bryr jeg meg dog ingenting om og det burde ikke andre heller.
Jeg sa det på en fin måte syns jeg selv i alle fall, noe i samme gata Tamara skrev lenger opp her.
Nei, det er ikke bra i det hele tattJa jeg vet. Helt utroligkan umulig være bra for de stakkars ryggene deres
![]()
"en som vil babyen din vel"Jeg ble ikke skjelt ut, men fikk slengt i går "hvem tror du at du er"
Det bryr jeg meg dog ingenting om og det burde ikke andre heller.
Jeg sa det på en fin måte syns jeg selv i alle fall, noe i samme gata Tamara skrev lenger opp her.
Ja, det er viktig å si det på en hyggelig måte, men er allikvel noen kjerringer som bare skal kjefte og ikke vil ta i mot rådJeg hadde nok blitt sur selv om noen skulle gi meg tips om jeg stod med en gråtende baby, men det er jo kanskje litt det med å si ting på en måte som ikke gjør at man høres dømmende ut.
Nei, det er ikke bra i det hele tatt![]()
"en som vil babyen din vel"![]()
Nei ikke her hellerDet er litt kjedelig, men stopper ikke meg fra å si i fra igjen.
Lenge siden jeg har sett men så ei idag, dessverre kjørte jeg i en 70 sone med masse trafikk så fikk ikke sagt ifraJa, men jeg ser stadig folk som gjør dette.
Jeg går bort å sier ifra jeg da... Gjør dere?