IKKE HA TEPPE OVER VOGNÅPNINGEN!

Jeg reagerer på slikt det gjør jeg.

Sko ønska de stog en svær plankat på helsestasjonen om detta. Ska jammen føreslå det till Helsesøter nær eg e på førsta kontroll med baby.

I USA har de egne produkter som er laget for å dekke over åpningen. Dog med lufting på toppen, men får litt fnatt når jeg ser de :O
ImageUploadedByBV Forum1460625376.575266.jpg

I USA har de egne produkter som er laget for å dekke over åpningen. Dog med lufting på toppen, men får litt fnatt når jeg ser de :O
Vis vedlegget 171761
I både USA og i England er det vanlig at babyen kun ligger i bilstolen slik du ser på bildet, og at de ikke bruker flat liggedel til nyfødte. Det er helt sinnsykt. Er så glad jeg flyttet vekk derifra. Fra 4 måneder er det også mange som har barna sittende i paraplytriller! :o

Jeg skal være oppmerksom på dette i vår/sommer. Har foreløpig ikke sett noen. Skulle ønske alle fikk beskjed på helsestasjonen!
Har heller ikke sett det. Henger oppslag på helsestasjonen min. Tror nok jeg vil si ifra om jeg ser noen. :)

Har heller ikke sett det. Henger oppslag på helsestasjonen min. Tror nok jeg vil si ifra om jeg ser noen. :)
Jeg skal også gjøre det i år. Får bare håpe de ikke kjefter, men heller blir takknemlige for informasjonen. Er det jeg syns er ubehagelig, å skulle bli skjelt ut :o

Jeg så en mor i går med helseteppe over vognen, og jeg gav beskjed.

"Hvem tror du at du er fikk jeg slengt tilbake":eek::p

Jeg skal også gjøre det i år. Får bare håpe de ikke kjefter, men heller blir takknemlige for informasjonen. Er det jeg syns er ubehagelig, å skulle bli skjelt ut :eek:
Jeg ble ikke skjelt ut, men fikk slengt i går "hvem tror du at du er":P
Det bryr jeg meg dog ingenting om og det burde ikke andre heller.
Jeg sa det på en fin måte syns jeg selv i alle fall, noe i samme gata Tamara skrev lenger opp her.

I både USA og i England er det vanlig at babyen kun ligger i bilstolen slik du ser på bildet, og at de ikke bruker flat liggedel til nyfødte. Det er helt sinnsykt. Er så glad jeg flyttet vekk derifra. Fra 4 måneder er det også mange som har barna sittende i paraplytriller! :o
Ja jeg vet. Helt utrolig :o kan umulig være bra for de stakkars ryggene deres :(

Jeg har sett folk ha teppe over baby bilstol,er ikke det akkurat det samme? Jeg sa ifra, selvfølgelig.

Jeg sa det på en fin måte syns jeg selv i alle fall, noe i samme gata Tamara skrev lenger opp her.
Ja, det er viktig å si det på en hyggelig måte, men er allikvel noen kjerringer som bare skal kjefte og ikke vil ta i mot råd :p Jeg hadde nok blitt sur selv om noen skulle gi meg tips om jeg stod med en gråtende baby, men det er jo kanskje litt det med å si ting på en måte som ikke gjør at man høres dømmende ut.
Ja jeg vet. Helt utrolig :o kan umulig være bra for de stakkars ryggene deres :(
Nei, det er ikke bra i det hele tatt :(

"en som vil babyen din vel" :-)

Ja, det er viktig å si det på en hyggelig måte, men er allikvel noen kjerringer som bare skal kjefte og ikke vil ta i mot råd :p Jeg hadde nok blitt sur selv om noen skulle gi meg tips om jeg stod med en gråtende baby, men det er jo kanskje litt det med å si ting på en måte som ikke gjør at man høres dømmende ut.
Nei, det er ikke bra i det hele tatt :(

Ja, har veldig mye å si hvordan man ordlegger seg!
Hadde noen sagt til meg på en vennlig måte ville jeg ikke reagert, men hadde tonen vært krass kunne jeg nok vært krass tilbake.

"en som vil babyen din vel" :)

Fin måte å svare tilbake på ja:)
Jeg sa vel noe sånn som at , "Jeg er bare Synnøve og ønsket bare godt".
Fikk et stygt blikk tilbake så tuslet jeg og frøkna videre.

Back
Topp