Har radio på mobilen med meg overalt. Men kunne tenkt meg en som stod fastJa vi hører radio på badet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har radio på mobilen med meg overalt. Men kunne tenkt meg en som stod fastJa vi hører radio på badet
God morgen søtaGood morning sunshine![]()
Joda men de er så behageligeønsket men jeg slik. Men nå har det kommet ut så mange varrigasjoner
![]()
Ha en god dag du ogsåEr for trøtt til å holde følge med dere jeg. Svarer sporadiskønsker alle skravledamer en god dag
![]()
Det er ikke dumtHar radio på mobilen med meg overalt. Men kunne tenkt meg en som stod fast![]()
HahaJa.. spesielt da lillebror er SÅ treg.. Vedder på at han ikke fattet en halv mistanke engang
Hjelper på med god sitteplass altså! Nå har han vel bare en kjøkkenstol i tre ><
Det ble noen timer med søvn daSovet ok fram til 4..
Nei ikke så veldig tidlig
Jobber du mye ellers?Helt greit i grunn når man er så trøtt
Ha en suuuper dagEr for trøtt til å holde følge med dere jeg. Svarer sporadiskønsker alle skravledamer en god dag
![]()
Kaffe drikking idag?Himmel så trøtt jeg er
Ja men får forhåpentligvis hentet meg inn litt i morgen før kveldsvakten daDet høres slitsomt ut :/
Men de er vel bra dyre de dab radioeneDet er ikke dumt
Jeg skulle legge meg tidlig men det skjer aldriDet ble noen timer med søvn da
Tror jeg la meg 22 eller noe![]()
Får håpe detJa men får forhåpentligvis hentet meg inn litt i morgen før kveldsvakten da![]()
Koster vel rundt tusenMen de er vel bra dyre de dab radioene
JeppVeldig kjekt for en som sitter mye foran pcen i alle fall!![]()
Drikker ikke kaffeKaffe drikking idag?![]()
Føles dyrt ut for en radioKoster vel rundt tusen
Ikke energidrikk heller?Drikker ikke kaffe