Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så greit ønskeJeg har bursdag om 2 uker
Ønsker meg penger og barnevakt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit ønskeJeg har bursdag om 2 uker
Ønsker meg penger og barnevakt![]()
Tipper han blir happy!![]()
og alle leker en egentlig trenger er mobil, fjernkontroll, nøkler og tom flaskeHaha ja. Og gjemme alt som kan puttes i munnen![]()
Det gjør det vet duSånt som kan gi en ekstra god start på dagen![]()
Blir vel liten mulighet for søvn i løpet av dagen da?God morgen alle sammen. Her er det babysvømming før jeg skal på kveldsvakt senere. Og sengen frister etter noen urolige netter med mini
Smart!Jaa - vet han ønsker seg en god kontorstol.. Også forhørte jeg meg først om han trodde den ble bra! (Forkledde det som om jeg planla bursdagsgave til sambo!)
Ja han hadde først overstinulering av produksjonen av gallesyre. Da prumpa han ut gul væske hele dagen. Etter behandlingen var han blitt fin men hadde luft i magen. Men ikke sånn vondt å pumpe som han er nå. Så må vel inn igjen om han ikke blir noe bedre over helgenHar dere fått undersøkt han?
Nei 6 t vaktLang vakt?![]()
Det ser dårlig ut:-/. Rekker akkurat hjem til å få mini til å sove og gubben får luftet hunden litt før jeg må dra på jobbBlir vel liten mulighet for søvn i løpet av dagen da?
Ja vi hører radio på badetSynes det er noe koselig med radio påog frøkna liker det og
![]()
God morgenGod morgen alle sammen. Her er det babysvømming før jeg skal på kveldsvakt senere. Og sengen frister etter noen urolige netter med mini
Jeg ble møtt av rot når jeg stod opp. Han tok ikke ut søpla og lot posene stå i gangen. Og glasset og koppen på benk og bord, selv om jeg strigla kjøkkenet igår før jeg la meg. Og klær fra stuegulvet til badDet gjør det vet du![]()
Smart!![]()
Jeg gama mye før. Og det er noe med en god kontorstol altså![]()
Det skal viGod morgen
Kos dere på babysvømming
Noen gode timer detNei 6 t vakt![]()
Det høres slitsomt ut :/Det ser dårlig ut:-/. Rekker akkurat hjem til å få mini til å sove og gubben får luftet hunden litt før jeg må dra på jobb
Helt greit i grunn når man er så trøttNoen gode timer det![]()
Joda men de er så behagelige![]()
Er bare en kontorstol for en som sitter mye med pcspill![]()