Skravletråd April

God morgen alle sammen :-). Her er det babysvømming før jeg skal på kveldsvakt senere. Og sengen frister etter noen urolige netter med mini

Tipper han blir happy! :D

Jaa - vet han ønsker seg en god kontorstol.. Også forhørte jeg meg først om han trodde den ble bra! (Forkledde det som om jeg planla bursdagsgave til sambo! :p)

Jaa - vet han ønsker seg en god kontorstol.. Også forhørte jeg meg først om han trodde den ble bra! (Forkledde det som om jeg planla bursdagsgave til sambo! :p)
Smart!;)

Jeg gama mye før. Og det er noe med en god kontorstol altså:p

Har dere fått undersøkt han?
Ja han hadde først overstinulering av produksjonen av gallesyre. Da prumpa han ut gul væske hele dagen. Etter behandlingen var han blitt fin men hadde luft i magen. Men ikke sånn vondt å pumpe som han er nå. Så må vel inn igjen om han ikke blir noe bedre over helgen

Smart!;)

Jeg gama mye før. Og det er noe med en god kontorstol altså:p

Ja.. spesielt da lillebror er SÅ treg.. Vedder på at han ikke fattet en halv mistanke engang :P

Hjelper på med god sitteplass altså! Nå har han vel bare en kjøkkenstol i tre ><

Er for trøtt til å holde følge med dere jeg. Svarer sporadisk:P ønsker alle skravledamer en god dag:)

Back
Topp