Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til mine besteforeldre sørpåHvor går ferden nå?
Jeg prøverDu er nå søt
Kult,født lenger inn i skogen jeg da, på KongsvingerJøss :-D
Jeg og storebror her er født i Elverum ;-)
Bor ikke der da ;-)
Og jeg må sitte i en bil. . Eller kjøre,spørs hvordan knærne til mannen er.Men i morgen må jeg på jobb ;-)
Det blir nok koseligTil mine besteforeldre sørpå![]()
Det skjønner jeg. Får håpe noen flere holder ut ogsåHaha, joda, men kan ikke skravle med meg selv![]()
Dere skal kjøre hele veien?Og jeg må sitte i en bil. . Eller kjøre,spørs hvordan knærne til mannen er.
Har det vært sånn hele tiden da?Sover kanskje fra 00-03 så er det amming, så kan han sove til 05/06 så amming igjen.. Står opp 07.30..
Ja, greit å ha bilen derDere skal kjøre hele veien?
Ja, gleder meg. Søstra mi bor på samme plass. Nevøen min fyller 1 år, og vi har ikke sett de siden septemberDet blir nok koselig![]()
Det var lenge. Da blir det ekstra koseligJa, gleder meg. Søstra mi bor på samme plass. Nevøen min fyller 1 år, og vi har ikke sett de siden september![]()
Da er det virkelig på tide! Starter dere tidlig i morra?Ja, gleder meg. Søstra mi bor på samme plass. Nevøen min fyller 1 år, og vi har ikke sett de siden september![]()
nei de er helligeSend en pose hit danam nam !
ja de har vel ikke tid til å skravle begge stederPleier å være bra liv der da, men når Klatremus og RonjaR er her inne blir det lite liv![]()
jaWops. Sånt skjer.![]()
Starter hjemmefra 9.30, skal innom på sykehuset på ul før vi kjører avgårdeDa er det virkelig på tide! Starter dere tidlig i morra?
Nei og RonjaR la seg tilogmednei de er hellige![]()
ja de har vel ikke tid til å skravle begge steder![]()
jadet bare skjedde
JaNei og RonjaR la seg tilogmed![]()
Ja,kjenner på det savnetDet var lenge. Da blir det ekstra koselig![]()
Natta,sov godtDa sier jeg god natt damersov godt når dere kommer så langt
![]()