Skal gjøre så.godt jeg kan ;-)Hehe, du får skrive litt ekstra for meg, du da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal gjøre så.godt jeg kan ;-)Hehe, du får skrive litt ekstra for meg, du da!![]()
både og, men lillemor har bursdag på fredag, og gubben har vært i frysa å stjelt boller og muffins, så må bake nyttEr du glad i å bake?![]()
kommunenSkjønner!hvem eier disse åpne barnehagene da?
biff og bearnaiseHvilken var det?![]()
det skal jeg snart åFlink du erjeg har lagt meg
![]()
God kveldGod kveld damerlenge siden jeg har hvert inne på en skravletråd på generelt men skjønner at de fleste er her inne
![]()
sovner han ikke til puppen heller?
Nei nei!Flink du erjeg har lagt meg
![]()
Vet ikke hvor mange vi mangler nå....Det er ikke bra! synes jeg skriver og skriver jeg... og må straks legge meg, har en veldig tidlig start på dagen i morgen!klarer jo ikke gå da!
![]()
Jepp vi må detDa må vi spare til i morgen altså![]()
Godt jobba!!På 10.min ja
Nei, da får vi bare skrive litt mer!Vet ikke hvor mange vi mangler nå....
Ikke noe gøy det da:/
Hvordan sover han om natta da?
Må jo det skal vi få 10 000 innlegg i dag!Som dere skravler da. Ikke klart å henge med nå når vi har hatt så fint vær
![]()
Skjønt dette siden ingen er på noen av terminforumene mineGod kveldja de fleste gjemmer seg her
Haha, joda, men kan ikke skravle med meg selvDa var det kvelden her. God natt
Stå på litt til nå. Jeg vet i alle fall at klatremus holder ut![]()
Ikke mye liv i mitt heller wSkjønt dette siden ingen er på noen av terminforumene mine![]()
Hmm. Fortsatt våken?Jo, vanligvis så må det ammes i søvn. Men nå for tiden er det ikke alltid det er godt nok heller![]()
RonjaR da, var nå du skulle være herFlink du erjeg har lagt meg
![]()
Send en pose hit da
Pleier å være bra liv der da, men når Klatremus og RonjaR er her inne blir det lite livIkke mye liv i mitt heller w
Skravler med deg litt til jegHaha, joda, men kan ikke skravle med meg selv![]()