Hahha. Liker han den ikke?Er vel det som er meninga
Satte det på idag og her...gubben holdt på å bli galhaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahha. Liker han den ikke?Er vel det som er meninga
Satte det på idag og her...gubben holdt på å bli galhaha
Fornøyd med den?
Huff daBaaah... Lille F sover fremdeles ikke!!![]()
Det var i seneste laget :/Baaah... Lille F sover fremdeles ikke!!![]()
Det er santFøler jeg har prøvd å skape litt liv i termingruppa vår den siste tida da![]()
Det gjør deJa!Tror de leverer også!
![]()
Jeg sjekka ikke stats i morges, så vet ikke totalen. Men sikkert godt over 100Sjekka pga tråden til Klatremus![]()
Høres ut som en god plan
Når tar du kvelden?
Det var en god plan
Må jo se litt til at vi kommer i mål.God plan![]()
Jøss :-DHehe
Har bodd noen år på Elverum tidligere. Og er født på hedemarken![]()
Men i morgen må jeg på jobb ;-)Hehejenta si det
![]()
Hihi, nei avstanden er ikke så lang ;-)Hva man mener er langt fra Elverum er også relativt
Har vært der en del ganger, og syns egentlig ikke det tar lange tiden å kjøre dit, ca 1,5 time.
Jeg bor ca midt mellom Oslo og Gardermoen
Haha, ja man må det enkelte ganger,Har vært så mye på bv i dag at jeg må snart lade for andre gang![]()
ganske normal dag daJobb
Tur
Vasket klær
Ja det er vel detMå jo se litt til at vi kommer i mål.Men det er vel egentlig klart at vi gjør.
En halvtime hvilken vei?Hihi, nei avstanden er ikke så lang ;-)
Jeg bor en halvtime unna Elverum, så litt nærmere![]()
Ja jeg var veldig plaget under og etter første svangerskap.Oj. Du har virkelig blitt plaga etter svangerskap! Nei, jeg sliter sånn med smerter i muskler og ledd. Burde hatt noe behandling. Vet liksom bare ikke hvem man begynner hos
Det gjør vi jaMå jo se litt til at vi kommer i mål.Men det er vel egentlig klart at vi gjør.
Jeg er nok snart i seng, må bare spise opp M&M's'en førstNoen som skal legge seg tidlig i dag?