Skravletråd April

Det er godt! :) Det gjorde vi i går! Greit å grille når kjøkken ikke er helt ferdig! Hva liker dere å grille? :)
Vi griller alt mulig :)
Griller gjerne året rundt,har gassgrill så den står lett tilgjengelig i garasjen året rundt :)

Er ingen god følelse nei. Vet liksom ikke hva man skal si til ungen oppi det hele. Så veldig godt det ordnet seg så bra :)
Sant, her måtte vi jo lappe over med dårlige unnskyldninger på vegne av andre. Det syns jeg var fælt, sønnen hadde heldigvis en annen avtale også, så han fikk tankene over på noe annet:)

Har vært så mye på bv i dag at jeg må snart lade for andre gang :o

Vi griller alt mulig :)
Griller gjerne året rundt,har gassgrill så den står lett tilgjengelig i garasjen året rundt :)
Høres praktisk ut! Vi har gassgrill vi og, men griller tre av fire årstider. :) vintern får den stå i fred! :P
Vi griller også alt! Og grille jordbær og vannmelon er egentlig veldig godt! :)

Får QUOTE her siden jeg det ikke gikk meg det til meg.

Jeg begynte hos han i 2010, da var det via henvisning fra revmatolog.

Men så begynte han privat, og jeg fulgte han siden han kjente meg så godt da. Han var den som fikk meg opp på bena da i 2010 da jeg knapt klarte å stå på bena pga betennelse i bekkenleddene etter første svangerskap
Oj. Du har virkelig blitt plaga etter svangerskap! Nei, jeg sliter sånn med smerter i muskler og ledd. Burde hatt noe behandling. Vet liksom bare ikke hvem man begynner hos

Høres praktisk ut! Vi har gassgrill vi og, men griller tre av fire årstider. :) vintern får den stå i fred! :P
Vi griller også alt! Og grille jordbær og vannmelon er egentlig veldig godt! :)
Jordbær har jeg aldri prøvd å grille :o
Vannmelon foretrekker jeg kald :p

Back
Topp