Er ikke lenge siden jeg tok full sjekk med x antall blodprøver.Kanskje noen mangler i kroppen???
Har d-vitaminmangel, men tar medisiner mot det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke lenge siden jeg tok full sjekk med x antall blodprøver.Kanskje noen mangler i kroppen???
Ja var nettopp det ;-)Hehe, passet bra siden dette er den dagen med flest trengt innlegg![]()
På hvor jeg bor?Nå ble jeg nysgjerrig ;-)
Nei da er det ikke godt å si hva det kan være.Er ikke lenge siden jeg tok full sjekk med x antall blodprøver.
Har d-vitaminmangel, men tar medisiner mot det...
Ja ;-)På hvor jeg bor?
Helt nydelig! Borte bra men hjemme bestSå deilig å komme hjem![]()
Vi griller alt muligDet er godt!Det gjorde vi i går! Greit å grille når kjøkken ikke er helt ferdig! Hva liker dere å grille?
![]()
Sant, her måtte vi jo lappe over med dårlige unnskyldninger på vegne av andre. Det syns jeg var fælt, sønnen hadde heldigvis en annen avtale også, så han fikk tankene over på noe annetEr ingen god følelse nei. Vet liksom ikke hva man skal si til ungen oppi det hele. Så veldig godt det ordnet seg så bra![]()
HeheEller, kanskje nærmere min mamma enn meg da, men ;-)
Jeg er ikke helt ukjent med området ;-)
HeheJa var nettopp det ;-)
Droppet trening til fordel for bv i dag![]()
Hva man mener er langt fra Elverum er også relativtJa ;-)
Trodde egentlig ikke det var i den retningen.
Høres praktisk ut! Vi har gassgrill vi og, men griller tre av fire årstider.Vi griller alt mulig![]()
Griller gjerne året rundt,har gassgrill så den står lett tilgjengelig i garasjen året rundt![]()
Oj. Du har virkelig blitt plaga etter svangerskap! Nei, jeg sliter sånn med smerter i muskler og ledd. Burde hatt noe behandling. Vet liksom bare ikke hvem man begynner hosFår QUOTE her siden jeg det ikke gikk meg det til meg.
Jeg begynte hos han i 2010, da var det via henvisning fra revmatolog.
Men så begynte han privat, og jeg fulgte han siden han kjente meg så godt da. Han var den som fikk meg opp på bena da i 2010 da jeg knapt klarte å stå på bena pga betennelse i bekkenleddene etter første svangerskap
Jeg og:OHar vært så mye på bv i dag at jeg må snart lade for andre gang![]()
Ja, noe sånt jaMin også. Som plutselig drar på butikken og sånn uten å si fra og er borte 2 timer for lenge og sånn...
Har vært så mye på bv i dag at jeg må snart lade for andre gang![]()
Neste gangFeil retning for helgen![]()
Da er han sendt utEr man gravid, så er man gravid!Send han ut!
![]()
Jordbær har jeg aldri prøvd å grilleHøres praktisk ut! Vi har gassgrill vi og, men griller tre av fire årstider.vintern får den stå i fred!
![]()
Vi griller også alt! Og grille jordbær og vannmelon er egentlig veldig godt!![]()