Jaa. Meget.Så kjedelig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa. Meget.Så kjedelig da
Det skjønner jeg, men det skal ikke være sånn uansett . Hormoner eller eiJa var godthormoner oppi dette i tillegg gjorde det LITT vanskelig kan man si.
Er ingen god følelse nei. Vet liksom ikke hva man skal si til ungen oppi det hele. Så veldig godt det ordnet seg så braDet der er så vondt for barnSønnen ble også "glemt" en gang.. Han var så utrolig lei seg, fikk unnskyldning av både skole og foreldre etterpå. Vi fikk vite om bursdagen samme dag, men "invitasjonen" fikk vi som unnskyldning dagen etter
![]()
Bra det ordnet seg så gutten din ble fornøyd!![]()
Åjasså?Oi, ikke langt herifra da ;-)
Feil retning for helgenIkke sant. Hahahkom hit så skal jeg lage deg ordentlig middag
![]()
Ja hatt fri. Heldigvis ;-)Bedre enn ikkenodu har hatt fri i dag?
Egentlig ikke så langt herfra hellerOi, ikke langt herifra da ;-)
Haha satt å grein mens J ikke så påDet skjønner jeg, men det skal ikke være sånn uansett . Hormoner eller eiingen skal bli utelatt så det var bra du reagerte
![]()
Min også. Som plutselig drar på butikken og sånn uten å si fra og er borte 2 timer for lenge og sånn...Typisk mitt iallefall
Ja da kom det brått på :-oJa hu sku egentlig gå ut mnd. Skjønte ingenting![]()
Hehe, passet bra siden dette er den dagen med flest trengt innleggJa hatt fri. Heldigvis ;-)
For da har jeg kunnet skrive en del innlegg ;-)
Huff da ♡Haha satt å grein mens J ikke så påhadde vondt langt inni hjerteroten
Så liksom for meg at dere alle. Var plassert nedi Vestfold eller noe sånn jeg.Egentlig ikke så langt herfra heller
Får QUOTE her siden jeg det ikke gikk meg det til meg.Det gjorde hun heldigvis![]()
Kanskje noen mangler i kroppen???Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er totalt utslitt om dagen.
Jeg har akkurat hatt ferie og sovet mye da.
Ok, natt til mandag fikk jeg ikke mer enn 3 timer, men er vandt med 5-6 timer når jeg allerede er sliten
Det er godt!Vi har grilla i dag![]()
Eller, kanskje nærmere min mamma enn meg da, men ;-)Åjasså?![]()
Er man gravid, så er man gravid!Ooooooo. Sende samboer på tur ja![]()
Nå ble jeg nysgjerrig ;-)Egentlig ikke så langt herfra heller