Skravletråd April

Noe irriterende når gubben sier han er hjemme halv 8 og ringer når han er på vei. Tar 40 min hjem. Og så er hn ikke dratt fra jobb enda..

Sitter skrubbsulten med en middag jeg ikke får begynt på før han kommer da jenta er veldig urolig når hun sover ikveld
Typisk mannfolk. ..

De hadde glemt han. Han begynte i den klassen for ca en mnd siden. Han fikk med seg siste del av selskapet. Han er heldigvis fornøyd med det
Det der er så vondt for barn:( Sønnen ble også "glemt" en gang.. Han var så utrolig lei seg, fikk unnskyldning av både skole og foreldre etterpå. Vi fikk vite om bursdagen samme dag, men "invitasjonen" fikk vi som unnskyldning dagen etter:(
Bra det ordnet seg så gutten din ble fornøyd! :)

Heihei:):)

Dere skravler på for å klare utfordring:)?

Får prøve bidra litt mer selv:)

Vært en nydelig dag her med masse sol:):)

Hva, er det sant?!:eek:
Så ufattelig vondt for gutten din!:(
Jeg hadde ringt foreldrene til bursdagsbarnet umiddelbart og fortalt akkurat hva jeg mente om det!
Klem til deg❤️
Ordnet deg :) var en glipp og han fikk vært med på siste del av besøket. Han er happy happy. Jeg bruker litt tid på å akseptere at han ble "glemt".

Da får du bestille! :D Pizzabakeren hadde sånn 159kr for stor pizza og brus i dag, så da sa min gravide hjerne at jeg ikke hadde lyst til å lage mat! :P
Ooooooo. Sende samboer på tur ja :P

Okei :)
Jeg tenkte bare om den ene var invitert og ikke den andre, men så bra det ordnet seg :D
Ja var godt :) hormoner oppi dette i tillegg gjorde det LITT vanskelig kan man si.

Back
Topp