Skravletråd April

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er totalt utslitt om dagen.
Jeg har akkurat hatt ferie og sovet mye da.
Ok, natt til mandag fikk jeg ikke mer enn 3 timer, men er vandt med 5-6 timer når jeg allerede er sliten

Ja var godt :) hormoner oppi dette i tillegg gjorde det LITT vanskelig kan man si.
Det skjønner jeg, men det skal ikke være sånn uansett . Hormoner eller ei :) ingen skal bli utelatt så det var bra du reagerte :)

Det der er så vondt for barn:( Sønnen ble også "glemt" en gang.. Han var så utrolig lei seg, fikk unnskyldning av både skole og foreldre etterpå. Vi fikk vite om bursdagen samme dag, men "invitasjonen" fikk vi som unnskyldning dagen etter:(
Bra det ordnet seg så gutten din ble fornøyd! :)
Er ingen god følelse nei. Vet liksom ikke hva man skal si til ungen oppi det hele. Så veldig godt det ordnet seg så bra :)

Det skjønner jeg, men det skal ikke være sånn uansett . Hormoner eller ei :) ingen skal bli utelatt så det var bra du reagerte :)
Haha satt å grein mens J ikke så på :P hadde vondt langt inni hjerteroten

Det gjorde hun heldigvis :p
Får QUOTE her siden jeg det ikke gikk meg det til meg.

Jeg begynte hos han i 2010, da var det via henvisning fra revmatolog.

Men så begynte han privat, og jeg fulgte han siden han kjente meg så godt da. Han var den som fikk meg opp på bena da i 2010 da jeg knapt klarte å stå på bena pga betennelse i bekkenleddene etter første svangerskap

Vi har grilla i dag :)
Det er godt! :) Det gjorde vi i går! Greit å grille når kjøkken ikke er helt ferdig! Hva liker dere å grille? :)

Back
Topp