Her er alle lagt!Da kan roen senke seg! Bare få ungene i seng nå så kan skuldre senkes også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er alle lagt!Da kan roen senke seg! Bare få ungene i seng nå så kan skuldre senkes også![]()
Ha ha såpass jaHar vært så mye på bv i dag at jeg må snart lade for andre gang![]()
Å du er så morsomDet tar du i kveld![]()
Så kjedelig når det blir sånnNoe irriterende når gubben sier han er hjemme halv 8 og ringer når han er på vei. Tar 40 min hjem. Og så er hn ikke dratt fra jobb enda..
Sitter skrubbsulten med en middag jeg ikke får begynt på før han kommer da jenta er veldig urolig når hun sover ikveld
Takk det samme til degØnsker alle skravlere en skikkelig god lille-lørdag!Her er den uhøytidelig feiret med pizza fra pizzabakeren!
![]()
Hatt henne som sjef førJøss da
Er du fornøyd med nye sjefen da?
Vil tro det er deilig jaOg der satt jeg og amma hjemme for første gang på en hel evighet føles det somlykke!
Sover de også?Her er alle lagt!lykke!
Tror det var noe slikt jaNummer 20, "Drengen"! ?Hehe!
Hvorfor måtte han det da?Å det har kb også gjort
Venter på at mine skal sovneHer er alle lagt!lykke!
Hvem snakker du om?Åååå..
De var så flinke![]()
Fikk ikke svarFant de noe?
Nyter du onsdagskvelden?Takk det samme til deg![]()
Tok full sjekk av det for veldig kort siden.Vi er flere som er slitne. Vitaminmangel kanskje
Nei, men er den vi pleier å bestille, og som vi spiste i dag!Tror det var noe slikt jahehe. Kan du den utenatt eller?
![]()
HeisannHeihei
Dere skravler på for å klare utfordring?
Får prøve bidra litt mer selv
Vært en nydelig dag her med masse sol![]()
Sliten nå?Jo bare bra..
Vært en ettermiddag med mye som skjer.
Nå skal jeg snart legge storebror
Den beste må være kyllingfarmenNummer 20, "Drengen"! ?Hehe!
Eldsten og klassen hans hadde forestilling i kveldHvem snakker du om?![]()