Ja de er poppis deUtrolig hvor populært det er med trampoline![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er poppis deUtrolig hvor populært det er med trampoline![]()
Hva, er det sant?!En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
Ja. Han trenger meg ekstra masse nåVi får misunne de litt tilgo for it
![]()
Håper jeg ogHaha. Håper du har rett![]()
Du også trøtt?Det er du ikke alene om![]()
Takk, den smaker!Kos dere med pizza
Så bra daÅååå..
De var så flinke![]()
JaJa. Han trenger meg ekstra masse nå![]()
Pleier å gjøre det jaVar i butikken idag med mini og gubben og mens gubben sto i kø for å betale, holdt en eldre dame på å betale. Skulle betale med kort men slet tydeligvis og det viste seg at bankkortet var gått ut på dato :-O. Trodde nye bankkort ble sent ut automatisk jeg. Har ihverfall gjort det til meg
Da får du bestille!Fikk lyst på![]()
Være sammen med gutta, legging, ta noen telefoner, skrive noen regninger, dævve i sofaHva er planene for ettermiddagen?
Ja det hjelper. Få løst opp i bindevev og muskulaturÅh. Såpass. Synes du det funker da? Er mye stiv og har vondt selv så noe burde jeg nok prøvd
Håper lille sovnet før degFrøkna sitter i fanget og ser drømmehagen.
Lurer på hvem som er mest trøtt av oss to av det da
Tatt opp med lærer og foreldre. Læreren sto på og J fikk være med på siste del av besøket. Han er fornøyd, mamma hjertet trenger nok noen dager![]()
OkeiDe går på hver sin skole faktisk, frem til høsten.
Kom det brått på???Vært i møte med midlertidig sjef. Andre sjefen min slutta visst i går![]()
Ja,langt inni landet. Midt i finnskogenAha dit dere skal
Jo bare bra..Her går alt finthva med deg?
Ja. Så lenge jeg slipper å lage den og det ikke står fjordland på eskaSå lenge der er mat![]()
Sør for Elverum,finnskogen en plassHvor er det dere skal?
Ja nå skal vi prøve 2 uker til neste behandling.Håper alt bedrer seg for det