Skravletråd April

Jeg må tenke litt :) men jeg hadde ikke barn når jeg var der og har nok forandret med litt siden :p
Hehe, skjønner det! :D Om du skulle komme på noe, tips gjerne! :)

299 nå og så 599 i mnd med nonstop M. Var den billigste de hadde og for å være iphone så er den veldig billig :p
Ja, de er ikke kjent for å være billig av seg :eek: :p

Ja, jeg er veldig glad i deg:) ble tine sin, i mangel på kjøkken :p
Neida, ble bare et par omganger,så jeg prøver å strikke litt nå. Må være ferdig til lørdag, og Torsdag går med i bil og fredag får jeg nok ikke strikket mye :/ så mest mulig I dag :)
Bruker du å lage selv? Har prøvd noen ganger men syns ikke jeg får det til. Håper du blir ferdig med strikkinga!

Jeg sliter med bekken, rygg, skuldre, nakke, føtter osv :-P

Egentlig hele kroppen :-P

Så må få mykt opp litt innimellom.. Går egentlig 2 ganger i mnd, men ble 2 mnd mellom 2 behandlinger her når jeg var syk, og det straffet seg... Så nå har jeg hatt en behandling i uka 3 uker på rad...
Åh. Såpass. Synes du det funker da? Er mye stiv og har vondt selv så noe burde jeg nok prøvd

Ååå! Det er sikkert flott der oppe:) hadde jeg ikke vært for glad i familien hadde jeg flytta oppover en stund for bare å ha bodd i nord-Norge :)
Jeg er fra øya Senja. Og den er nyyydelig :D

prøver å sove litt jeg da. kroppen trenger hvile, men hodet er ikke helt enig med meg :/

Prematur er prematur. Hun hadde sine problemer. Og typiske prematurtegn
Er jo prematurt men så er det jo dem som er mye mer prematur som har enda dårligere forutsetninger. Så dere var jo heldig da at hun ikke kom flere uker tidligere igjen :)

Ooj. Skikkelig storfamilie!:p
Mine, dine, våre familie ;) bodde sammen med tre halvbrødre, en stesøster og en stebror. Vi er i grunneiendom sammensveiset gjeng. Så har jeg en halvsøster og halvbror hos min far. Vi er ikke så nærme men ser hverandre en del :)

Det håper jeg virkelig han gjør:)
Tror du ikke det da?
I utgangspunktet tror jeg han vil gi de enda mer når han forstår at fartsfølelsen faktisk allerede er tilstede ;) men gjenstår å se :)

Back
Topp