299 nå og så 599 i mnd med nonstop M. Var den billigste de hadde og for å være iphone så er den veldig billigHar planer om å kjøpe den selv
Hva måtte du betale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
299 nå og så 599 i mnd med nonstop M. Var den billigste de hadde og for å være iphone så er den veldig billigHar planer om å kjøpe den selv
Hva måtte du betale?
Veldig dårlig form han?Biler på Viaplay, eneste filmen han orker å seOg Bien Maja da, det er populært
![]()
Hehe, skjønner det!Jeg må tenke littmen jeg hadde ikke barn når jeg var der og har nok forandret med litt siden
![]()
Ja, de er ikke kjent for å være billig av seg299 nå og så 599 i mnd med nonstop M. Var den billigste de hadde og for å være iphone så er den veldig billig![]()
Fort gjortHahaja den har vi bomma på noen gang her i huset og
![]()
Bruker du å lage selv? Har prøvd noen ganger men syns ikke jeg får det til. Håper du blir ferdig med strikkinga!Ja, jeg er veldig glad i degble tine sin, i mangel på kjøkken
Neida, ble bare et par omganger,så jeg prøver å strikke litt nå. Må være ferdig til lørdag, og Torsdag går med i bil og fredag får jeg nok ikke strikket mye :/ så mest mulig I dag![]()
Ååå! Det er sikkert flott der oppeJeg bor midt i fylket tromsved havet
![]()
Åh. Såpass. Synes du det funker da? Er mye stiv og har vondt selv så noe burde jeg nok prøvdJeg sliter med bekken, rygg, skuldre, nakke, føtter osv![]()
Egentlig hele kroppen![]()
Så må få mykt opp litt innimellom.. Går egentlig 2 ganger i mnd, men ble 2 mnd mellom 2 behandlinger her når jeg var syk, og det straffet seg... Så nå har jeg hatt en behandling i uka 3 uker på rad...
Jeg er fra øya Senja. Og den er nyyydeligÅåå! Det er sikkert flott der oppehadde jeg ikke vært for glad i familien hadde jeg flytta oppover en stund for bare å ha bodd i nord-Norge
![]()
Nei. Og samsung sine var sviiindyr. Iphone 6 også. Så falt for SEJa, de er ikke kjent for å være billig av seg![]()
![]()
Er jo prematurt men så er det jo dem som er mye mer prematur som har enda dårligere forutsetninger. Så dere var jo heldig da at hun ikke kom flere uker tidligere igjenPrematur er prematur. Hun hadde sine problemer. Og typiske prematurtegn
Vært i møte med midlertidig sjef. Andre sjefen min slutta visst i gårJeg er på jobb til kl 12så til sykehuset med mellomste..
Du da?![]()
Så lurtVi bruker svigermor sin netflix, så slipper å betale![]()
KondolererDødsfall i familien![]()
Mine, dine, våre familieOoj. Skikkelig storfamilie!![]()
Her går alt fintHei på dere :-D
Alt vel?
I utgangspunktet tror jeg han vil gi de enda mer når han forstår at fartsfølelsen faktisk allerede er tilstedeDet håper jeg virkelig han gjør
Tror du ikke det da?
Huff! Er det ikke så lett for tiden? Sender deg en klem <3prøver å sove litt jeg da. kroppen trenger hvile, men hodet er ikke helt enig med meg :/
Smakte godt?Vis vedlegget 171577
Frokost/lunsj idag