Bygdedyret

Finnes i aller høyeste grad. Men jeg tror mine ti år i Oslo lærte meg å gi litt faen.

Hva er bygdedyret?

Ikke enda heldigvis, folk er overraskende greie her :-)
Men jeg vet ting om enkelte som jeg ikke egentlig skal vite, og det liker jeg ikke. Taushetsplikt ser ikke ut til å være håndhevet hele tiden.

Ikke her vi bor...
Men mannen har vokst opp på ei øy med litt for få innbyggere, så jeg merker det hver gang vi er der... Føler meg som en rosa enhjørning med glitter på hver gang jeg går på butikken der...

Har ikke lagt merke til det her vi bor, har bare bodd her i 1 år da, og kjenner egentlig ikke så veldig mange.

Ikke her vi bor...
Men mannen har vokst opp på ei øy med litt for få innbyggere, så jeg merker det hver gang vi er der... Føler meg som en rosa enhjørning med glitter på hver gang jeg går på butikken der...
Hahaha, så innmari bra sagt :D

Tja.. det finnes, men er ikke så ille her. Akkurat stort nok til at alle faktisk ikke kjenner alle. Men der mannen kommer fra (altså nabobygda) er det voldsomt, en av grunnene til at jeg ikke ønsker å flytte dit.

Finnes sladrekjerringer ja. Ofte får jeg vite mye om meg selv som jeg ikke visste :p Spennende tider.

Neh, gidder ikke bry meg om sånt. Smil til verden så smiler den tilbake!

Ja så absolutt :P
Merker det veldig godt nå som jeg har blitt singel og bor på en liten plass og faktisk er litt ute igjen :P

Finnes der jeg er født og oppvokst men ikke merket det der vi bor nå og godt er det ;)

Merker lite her

Back
Topp