Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er det helt ekstremt, folk sladrer og til og med sprer rykter om egen familie bare for å være først ut :-/
Jeg vet mye om mange, men har aldri hatt behov for å dele det videre og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre sier.
Det som er kjekt med bygdedyret er jo at man trenger ikke holde styr på ting selv, for alle andre gjør det for deg.
Så absolutt.... Her er det ille desverre... Har fått høre ting om meg selv jeg ikke selv visste jeg ler egentlig bare av det og tenker det er godt folk sysselsetter seg
Bor i en litt større by. Men akkurat her vi bor er det ikke noe bydgedyr. Her er alle vennlige og inkluderende Men det finnes noen der ute som har laget et helvete for meg og min familie, typ folk vi nesten ikke har sett på mange år, som har laget sine egne historier av halvsannheter. Men siden sannheten alltid kommer for en dag, så er det heldigvis over nå