Skravletråd April

Var i butikken idag med mini og gubben og mens gubben sto i kø for å betale, holdt en eldre dame på å betale. Skulle betale med kort men slet tydeligvis og det viste seg at bankkortet var gått ut på dato :-O. Trodde nye bankkort ble sent ut automatisk jeg. Har ihverfall gjort det til meg

Jeg har ihvertfall alltid fått de automatisk :o

En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust :(

Uffda, leit å lese! Som de andre skriver; håper at det har skjedd en glipp! Sånt er ikke greit.. :/

En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust :(
Sånn skal det ikke være :o
Håper du tar det opp med foresatte eller skolen?

Håper og satser på at det var en glipp fra deres side. Men besøket er i dag så J får ikke vært med uansett hva grunnen er. Vet ikke helt hva jeg skal si til han heller :(
Men har ikke du 2 gutter? Går de ikke i samme klasse ?

Back
Topp