Frøkna sitter i fanget og ser drømmehagen.
Lurer på hvem som er mest trøtt av oss to av det da
Haha, her gikk det i drømmehagen igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna sitter i fanget og ser drømmehagen.
Hva er planene for ettermiddagen?
Var i butikken idag med mini og gubben og mens gubben sto i kø for å betale, holdt en eldre dame på å betale. Skulle betale med kort men slet tydeligvis og det viste seg at bankkortet var gått ut på dato :-O. Trodde nye bankkort ble sent ut automatisk jeg. Har ihverfall gjort det til meg
Håper du får skravle littBade baby og prøve å få han til å sove
Ellers blir det forhåpentligvis litt skravling!![]()
En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
Ja det er utrolig kjedeligDet er slitsomt ja..Haha, for en luring..
![]()
Drømmehagen kan jeg styre min begeistring for.. Men jeg er kanskje ikke målgruppaFrøkna sitter i fanget og ser drømmehagen.
Oi, sånn helt uten videre?!Vært i møte med midlertidig sjef. Andre sjefen min slutta visst i går![]()
Tuppa gleder seg sånn. Lurer på om hun gleder seg like mye når hun skjønner hvor langt det er å kjøreÅ ja stemmer det
Krysser fingre og tror nok det skjerI utgangspunktet tror jeg han vil gi de enda mer når han forstår at fartsfølelsen faktisk allerede er tilstedemen gjenstår å se
![]()
Mannen tvang i meg litt brokkoli nå.Det er ikke bra
Aner ikke, men alt mulig godtHerlig herlig! Hva serverer hun da?
Sånn skal det ikke væreEn av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
Men har ikke du 2 gutter? Går de ikke i samme klasse ?Håper og satser på at det var en glipp fra deres side. Men besøket er i dag så J får ikke vært med uansett hva grunnen er. Vet ikke helt hva jeg skal si til han heller![]()
Får se da om det blir i apr eller maiDet går nok fort![]()
Det er godtMannen tvang i meg litt brokkoli nå.
He he hvor skal dere?Tuppa gleder seg sånn. Lurer på om hun gleder seg like mye når hun skjønner hvor langt det er å kjøre![]()