Håper du har hatt en super dagMorn jenter! Blir vel dårlig med skravling på meg nå, må far på jobb.
Men vi sees ikveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har hatt en super dagMorn jenter! Blir vel dårlig med skravling på meg nå, må far på jobb.
Men vi sees ikveld![]()
Fant meg noen isbiter her nå så skal jeg pakkeDet er bra
Stakkars. Hva skulle han?Håper du hadde en fin tur
Nå er vi nettopp ferdig på sykehuset med 5 åringenhyl og grin som forventet
![]()
Håper han drar seg til rasktDen er bedre heldigvisfremdeles ikke helt seg selv da..
Haha, learning by doingNote to self: ikke lek fly rett etter at ungen har spist... Mmm, smaker godt![]()
Var der i 5 dager vi. Han ble gulere og gulereDere var på sykehuset hele tiden? Slapp unna behandling her. Ville ikke tilbake til sykehuset så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om. Amme mest mulig. var han slapp og ikke fikk i seg mat måtte vi komme tilbake.. Slik var han når vi ble skrevet ut fra sykehuset...
Hva skal du?Fant meg noen isbiter her nå så skal jeg pakke
Jeg så aldri at han var gul. På nyfødt bildene ser eg detVar der i 5 dager vi. Han ble gulere og gulere
Rekker nesten ikke å henge medHuff ser hva du mener..
Ikke jeg heller. Skulle ønske den stoppet opp litt til tiderRekker nesten ikke å henge med![]()
Hallo snuppHei på dere :-D
Alt vel?
Hvorfor er dere der? Er alt bra?Håper du hadde en fin tur
Nå er vi nettopp ferdig på sykehuset med 5 åringenhyl og grin som forventet
![]()
TakkLykke til på sykehuset.hjemme med frøkna. Alene med henne til sent idag
Takk, ferdig nålykke til på sykehuset![]()
Lite for han var umoden da han ble født og måtte mates med slangeJeg så aldri at han var gul. På nyfødt bildene ser eg dethan ble heldigvis ikke verre. Fikk han i seg mat på sykehuset når han hadde gulsot?
Født for tidlig?Lite for han var umoden da han ble født og måtte mates med slange
Nå fikk jeg lyst på vanilje is med sjokoladesausSoftis er sommeris, men fløteis kan jeg spise på vinterenmed varm sjokoladesaus. Nam nam!
Nei men litenFødt for tidlig?