Jada. Kvalmen har gitt segGikk det bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada. Kvalmen har gitt segGikk det bra?
Tror trikset er at kaffen må være varm? Den er jo det når du kjøper ute. Kaffe og kondensert melk ?Er det jeg tenker også. Jeg tenkte jeg skulle prøve frossen banan+ kaffeisbiter og melk så fort kjøkkenet er ferdig. Det kan da ikke være så usunt?
Ååå ja! Gleder meg til den softisenDet var kjempe koseligskulle egentlig møte en venninne, men da jeg hadde gått på toget så fikk jeg en sms "jeg orker ikke idag"
Meeen det stoppa ikke meg![]()
Det var fantastisk. Softisen blir ekstra god når man spiser den ute![]()
Det er braJa, legen fant visst ingenting galt![]()
Lykke til![]()
HuffKan du trygt si![]()
Ja, kanskje? Må teste ut litt forskjellig. IskaffelaboratoriumTror trikset er at kaffen må være varm? Den er jo det når du kjøper ute. Kaffe og kondensert melk ?
Banan har jeg ikke tenkt på![]()
Spiser gjerne softis om vinteren jegÅåå ja! Gleder meg til den softisen![]()
Godt å høre hvor bra hun har det nåTok flere uker før det var ute her. Måtte mates med sprøte første tre ukene og. Men hun har det tipp tommeø opp nå![]()
Bra det daDet var kjempe koseligskulle egentlig møte en venninne, men da jeg hadde gått på toget så fikk jeg en sms "jeg orker ikke idag"
Meeen det stoppa ikke meg
Det var fantastisk. Softisen blir ekstra god når man spiser den ute![]()
Det er braJada. Kvalmen har gitt seg![]()
Har du også nattevandrer?Ikke min 4 åring heller. . .
Men der er bare en fase av livet så blir vell snart bedreHehe, nei ikke akkurat![]()
Håper du hadde en fin turGod morgen jenter. Da er man på trille tur igjen. Utrolig hvor punktlig ungen er på rutiner![]()
Hva står på planen i dag?
Dere var på sykehuset hele tiden? Slapp unna behandling her. Ville ikke tilbake til sykehuset så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om. Amme mest mulig. var han slapp og ikke fikk i seg mat måtte vi komme tilbake.. Slik var han når vi ble skrevet ut fra sykehuset...Min måtte få behandling dag 3
Softis er sommeris, men fløteis kan jeg spise på vinterenSpiser gjerne softis om vinteren jegmen kanskje ikke ute
![]()
Når jeg tenker etter ble det en softis inne på IKEA i vinter![]()
Jeg liker ikke frappeJa, kanskje? Må teste ut litt forskjellig. Iskaffelaboratoriummed banan blir det litt frappeaktig
Det er brahvordan er formen hans i dag?
Huff ser hva du mener..Dagene går så fort!Hvor blir tiden av?
Ja.. hun var så mye bedre helt til vi begynte med huset. . Nå tror jeg det skjer for mye på en gang :/Har du også nattevandrer?![]()