Huff da snuppaGod morgen
Vondt i magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da snuppaGod morgen
Vondt i magen![]()
Jeg skjønner hva du mener, men du er nødt til å ta vare på deg selv. Det er det bedre både for deg og for jobben!Minuset med å jobbe to dager o uka er at jeg føler jeg ikke kan være syk..
Bare en 20 timers kjøretur mellom ossJeg bor i feil ende av lander ift alle jeg kjenner her inne![]()
Ikke min 4 åring heller. . .Det skjønner ikke min 4 åring heller![]()
Ja Vietnam er flott, det er faktisk 8 år siden vi flyttet dit, så mye kan jo ha forandret seg, men folket på midten og sørover er nok fortsatt like fantastisk ♡Vietnam virker så magisk på egenhånd. Så rolig og idyllisk. Sør-Korea tenker jeg er litt forlenging av Japan, kanskje?
Hvorfor ikke imponert over Kina? Hvor i Kina bodde du?Har lyst til å se Shanghai jeg egentlig!
Hmmmm. La meg tenkegjett hva jeg fikk lyst på da
![]()
Hmm, liker det du sier! Så da spøe jeg deg, hvordan tror du det er å ta med småbarn på tur til Vietnam og Sør-Korea? Vi vurderer å reise i permisjonen når junior er 8-10 mnd!Ja Vietnam er flott, det er faktisk 8 år siden vi flyttet dit, så mye kan jo ha forandret seg, men folket på midten og sørover er nok fortsatt like fantastisk ♡
Jeg syns sør Korea er et lite usa, det er et flott land å bo I som utlending,det er trygt og godt,vi hadd egen bil, leilighet med vestlig standard osv![]()
Kina landet er greit nok, men jeg syns folkene er uhøflig... shanghai er greit nok, mye folk men ikke så forurenset som Beijing
Jeg bodde rett ovenfor Taiwan .
Litt lyst på sumo![]()
Så flott! Blir vel godt når alt er ferdig?![]()
Sånn ser kjøkkenet ut akkurat nå, ikke ferdig men ser ut til å bli bra![]()
Mi sover dupp på sofan nå. Så skal vi hjem til huset å vaske litt etterpåGod morgen jenter. Da er man på trille tur igjen. Utrolig hvor punktlig ungen er på rutiner![]()
Hva står på planen i dag?
Sånn kan det gåJeg bor i feil ende av lander ift alle jeg kjenner her inne![]()
Oooh, så flott!![]()
Sånn ser kjøkkenet ut akkurat nå, ikke ferdig men ser ut til å bli bra![]()
Skulle egentlig på babysang, men måtte bare avlyse. Våkennatt, ig må prioritere at lille får sove idag. Nå snorker hun i bæreselaGod morgen jenter. Da er man på trille tur igjen. Utrolig hvor punktlig ungen er på rutiner![]()
Hva står på planen i dag?
Fant med en iskaffe og noen isbiter istedetHmmmm. La meg tenke![]()
Alt hjelper påFant med en iskaffe og noen isbiter istedet![]()
Er man syk blir man hjemme snuppaMinuset med å jobbe to dager o uka er at jeg føler jeg ikke kan være syk..
Ja det er mulig, det er også dette med å miste ansikt i forhold til kulturen :/ bedre å ikke vise følelser enn å miste ansikt..Hmm, liker det du sier! Så da spøe jeg deg, hvordan tror du det er å ta med småbarn på tur til Vietnam og Sør-Korea? Vi vurderer å reise i permisjonen når junior er 8-10 mnd!
Er forøvrig derfor jeg er litt skeptisk tl Beijing, pga forurensning! Men ja, tror på at kinesere er litt mer uhøflige enn sine naboer. Kanskje fordi det er flere på tettere områder, og må beskytte/ta vare på det de har?![]()