Skravletråd April

Minuset med å jobbe to dager o uka er at jeg føler jeg ikke kan være syk..
Jeg skjønner hva du mener, men du er nødt til å ta vare på deg selv. Det er det bedre både for deg og for jobben!

God morgen jenter. Da er man på trille tur igjen. Utrolig hvor punktlig ungen er på rutiner:)

Hva står på planen i dag?

Vietnam virker så magisk på egenhånd. Så rolig og idyllisk. Sør-Korea tenker jeg er litt forlenging av Japan, kanskje? :P

Hvorfor ikke imponert over Kina? Hvor i Kina bodde du? :) Har lyst til å se Shanghai jeg egentlig!
Ja Vietnam er flott, det er faktisk 8 år siden vi flyttet dit, så mye kan jo ha forandret seg, men folket på midten og sørover er nok fortsatt like fantastisk ♡
Jeg syns sør Korea er et lite usa, det er et flott land å bo I som utlending,det er trygt og godt,vi hadd egen bil, leilighet med vestlig standard osv :)

Kina landet er greit nok, men jeg syns folkene er uhøflig... shanghai er greit nok, mye folk men ikke så forurenset som Beijing :)
Jeg bodde rett ovenfor Taiwan .

Ja Vietnam er flott, det er faktisk 8 år siden vi flyttet dit, så mye kan jo ha forandret seg, men folket på midten og sørover er nok fortsatt like fantastisk ♡
Jeg syns sør Korea er et lite usa, det er et flott land å bo I som utlending,det er trygt og godt,vi hadd egen bil, leilighet med vestlig standard osv :)

Kina landet er greit nok, men jeg syns folkene er uhøflig... shanghai er greit nok, mye folk men ikke så forurenset som Beijing :)
Jeg bodde rett ovenfor Taiwan .
Hmm, liker det du sier! Så da spøe jeg deg, hvordan tror du det er å ta med småbarn på tur til Vietnam og Sør-Korea? Vi vurderer å reise i permisjonen når junior er 8-10 mnd!
Er forøvrig derfor jeg er litt skeptisk tl Beijing, pga forurensning! Men ja, tror på at kinesere er litt mer uhøflige enn sine naboer. Kanskje fordi det er flere på tettere områder, og må beskytte/ta vare på det de har? :)

God morgen jenter. Da er man på trille tur igjen. Utrolig hvor punktlig ungen er på rutiner:)

Hva står på planen i dag?
Skulle egentlig på babysang, men måtte bare avlyse. Våkennatt, ig må prioritere at lille får sove idag. Nå snorker hun i bæresela :P

Hmm, liker det du sier! Så da spøe jeg deg, hvordan tror du det er å ta med småbarn på tur til Vietnam og Sør-Korea? Vi vurderer å reise i permisjonen når junior er 8-10 mnd!
Er forøvrig derfor jeg er litt skeptisk tl Beijing, pga forurensning! Men ja, tror på at kinesere er litt mer uhøflige enn sine naboer. Kanskje fordi det er flere på tettere områder, og må beskytte/ta vare på det de har? :)
Ja det er mulig, det er også dette med å miste ansikt i forhold til kulturen :/ bedre å ikke vise følelser enn å miste ansikt..

Jeg hadde nok ikke hatt noe problem med å ta med med barn til verken Vietnam eller Sør-Korea, det spør litt hvilken ferie man vil ha? :) men det er lett få tak i bleier og div i de landene:)

Back
Topp