Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at han blir fort frisk igjenHåper hn ikke blir verre![]()
Ha ha såpassjaJa mannen sa at om jeg skulle ha nytt kjøkken om noen år fikk jeg sett det sammen selv. Haha
Ha ha viktig å si detØrten ganger hver natt
Kommer tuslende inn til oss for å fortelle at han er sliten?!
Eller at han er trøtt?!![]()
Ja, og kvalmen begynner å stilneHåper du har fått i deg mat![]()
Det gårEventuelt lag den lavkarbo og slipp sukkeret![]()
Håper dere ikke måtte vente lengeJadda..da satt vi på venterommet![]()
Min måtte få behandling dag 3Huff. Min hadde tendenser til gulsot men ble ikke behandler. På sykehuset så sov mini hele tiden og ingen reagerte. Fikk svar etter vi kom hjem om at de ville Ha oss tilbake..
Tror han jaHa ha såpassja
Var det gøy?Heisannkommet hjem fra åpen BHG. Snuppa sover og jeg vil også sove
![]()
Gikk det bra?Ferdig på bekkensvømming. Har glemt å spise i dag så nå sitter jeg her å er fryktelig kvalm.
Håper det går raskt over![]()
Hørtes koselig utTitter innomvært lite skravling på meg idag
Kom nettop hjem fra bytur med lille Jtrilla på aker brygge og mor har spist årets første ute is
![]()
Er det jeg tenker også. Jeg tenkte jeg skulle prøve frossen banan+ kaffeisbiter og melk så fort kjøkkenet er ferdig. Det kan da ikke være så usunt?Prøver,men Syns nok den er best kjøptblir ofte like usunn som kjøpt for å få den god
![]()
Nei, det er santIkke lenge til![]()
Ja takk oppskrift?Eventuelt lag den lavkarbo og slipp sukkeret![]()
Så deilig! Håper den smakte godtTitter innomvært lite skravling på meg idag
![]()
Kom nettop hjem fra bytur med lille Jtrilla på aker brygge og mor har spist årets første ute is
![]()
Det var kjempe koseligHørtes koselig ut
Det var fantastisk. Softisen blir ekstra god når man spiser den uteSå deilig! Håper den smakte godt![]()