Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt med stor familieMine, dine, våre familiebodde sammen med tre halvbrødre, en stesøster og en stebror. Vi er i grunneiendom sammensveiset gjeng. Så har jeg en halvsøster og halvbror hos min far. Vi er ikke så nærme men ser hverandre en del
![]()
Hva skal du?Jadda..da satt vi på venterommet![]()
Klart det. De som er ekstrem prematur også. Vår var "bare" prematur. Men mistet nesten 500g på tre dager da hun ikke klarte å holde på næring, bare spydde. Hadde gulsott men ble nektet lysskap. Morkakeløsning så etter ks var jeg ødelagt og :/ og stakkar jenta brukte over 4 uker på å komme seg til fødselsvekta. Så neste håper jeg holder til terminEr jo prematurt men så er det jo dem som er mye mer prematur som har enda dårligere forutsetninger. Så dere var jo heldig da at hun ikke kom flere uker tidligere igjen![]()
Håper alt bedrer seg for detJeg sliter med bekken, rygg, skuldre, nakke, føtter osv
Egentlig hele kroppen
Så må få mykt opp litt innimellom.. Går egentlig 2 ganger i mnd, men ble 2 mnd mellom 2 behandlinger her når jeg var syk, og det straffet seg... Så nå har jeg hatt en behandling i uka 3 uker på rad...
Vi er fem vi. Men de to eldste er 16 og 17 år eldre enn meg. Så har aldri bodd med deMine, dine, våre familiebodde sammen med tre halvbrødre, en stesøster og en stebror. Vi er i grunneiendom sammensveiset gjeng. Så har jeg en halvsøster og halvbror hos min far. Vi er ikke så nærme men ser hverandre en del
![]()
Lege eller?Jadda..da satt vi på venterommet![]()
Hva skal du?
Lege eller?
Huff ikke greit å gå ned så mye. Hvorfor nektet nysskap?Klart det. De som er ekstrem prematur også. Vår var "bare" prematur. Men mistet nesten 500g på tre dager da hun ikke klarte å holde på næring, bare spydde. Hadde gulsott men ble nektet lysskap. Morkakeløsning så etter ks var jeg ødelagt og :/ og stakkar jenta brukte over 4 uker på å komme seg til fødselsvekta. Så neste håper jeg holder til termin
Du har de som klarer seg utmerket til å være uke 30 feks. Og samme vei andre veien. Hun så bra ut og god vekt. Men umoden på innsiden
OkiLegen ja
Mini har time.. (Som vi egentlig trengte mest på mandag da vi faktisk ringte..)
Men greit å sjekke![]()
Det var da stor aldersforskjell. Har dere god kontakt da?Vi er fem vi. Men de to eldste er 16 og 17 år eldre enn meg. Så har aldri bodd med dehalvsøsken
Nei. Hun ble veldig svak av det i tillegg. De mente hun ikke hadde godt av det. Noe vi burde kranglet enda mer på. Men uvitende førstegangs. Hun var over grensa.Huff ikke greit å gå ned så mye. Hvorfor nektet nysskap?
Det har vi. De kommer ofte med hele familien i påskeferier, somrer osvDet var da stor aldersforskjell. Har dere god kontakt da?
Lykke tilLegen ja
Mini har time.. (Som vi egentlig trengte mest på mandag da vi faktisk ringte..)
Men greit å sjekke![]()
Huff. Min hadde tendenser til gulsot men ble ikke behandler. På sykehuset så sov mini hele tiden og ingen reagerte. Fikk svar etter vi kom hjem om at de ville Ha oss tilbake..Nei. Hun ble veldig svak av det i tillegg. De mente hun ikke hadde godt av det. Noe vi burde kranglet enda mer på. Men uvitende førstegangs. Hun var over grensa.
Så hyggeligDet har vi. De kommer ofte med hele familien i påskeferier, somrer osv![]()
Har de under grensa, er det ofte ikke behov. Og gulsoten skilles best ut gjennom tiss. Hos oss ble problemet at hun knapt tissa for hun fikk ikke i seg mat. Vi fikk ekstremt dårligg oppfølgning lg burde vært overflyttet til et sykehus med erfaring på områder. Og nyfødtintensiv avd. Det var vi ikke. Tok det lang tid før hn var kvitt det?Huff. Min hadde tendenser til gulsot men ble ikke behandler. På sykehuset så sov mini hele tiden og ingen reagerte. Fikk svar etter vi kom hjem om at de ville Ha oss tilbake..
Barna er 13,11,10 og 6. To hverSå hyggeligfamilie er viktig. De har kanskje store barn?