Ja, absoluttHehe, ja. Er mye å betale om man skal betale for alt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, absoluttHehe, ja. Er mye å betale om man skal betale for alt![]()
Egentlig ikke, god allmenntilstand. Litt feber og hosteVeldig dårlig form han?
Hehe, nei ikke akkuratIkke for foreldren![]()
Ha en god hvilHeisannkommet hjem fra åpen BHG. Snuppa sover og jeg vil også sove
![]()
Får se hvordan det blirHa en god hvil![]()
Hadde aldri godtatt det jeg hellergodtok ikke den gitt. Virka suspekt. Har ikke twitter engang![]()
Skal gjøre mitt besteHehe, skjønner det!Om du skulle komme på noe, tips gjerne!
![]()
Joda. Begynt på ny kjoleHelt grei dag så langt
Du da?
Hender mann blander dere litt jaekke lett å huske hva alle på forumet driver medI dag flytter vi kanskje hjem
![]()
Prøver,men Syns nok den er best kjøptBruker du å lage selv? Har prøvd noen ganger men syns ikke jeg får det til. Håper du blir ferdig med strikkinga!
Gikk det bra?Jadda..da satt vi på venterommet![]()
Tar praktisk pedagogisk utdanning nå. Blir ferdig våren 2017.Hva studerer du?
Ta en hvil da?Heisannkommet hjem fra åpen BHG. Snuppa sover og jeg vil også sove
![]()
Hvorfor legger du deg ikke?Heisannkommet hjem fra åpen BHG. Snuppa sover og jeg vil også sove
![]()
Håper du har fått i deg matFerdig på bekkensvømming. Har glemt å spise i dag så nå sitter jeg her å er fryktelig kvalm.
Håper det går raskt over![]()
Ikke lenge tilTar praktisk pedagogisk utdanning nå. Blir ferdig våren 2017.
Eventuelt lag den lavkarbo og slipp sukkeretPrøver,men Syns nok den er best kjøptblir ofte like usunn som kjøpt for å få den god
![]()
Håper hn ikke blir verreEgentlig ikke, god allmenntilstand. Litt feber og hoste![]()