Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
AhByen, folkene, klatremiljøet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhByen, folkene, klatremiljøet![]()
Du får prøve å hvile litt mellom slageneÅja! Er alene med henne i hele dag også![]()
Viktig å være effektivUtnytte tiden når frøkna leker på matta med litt skravling![]()
Både jeg og pappaen var ni mnd da vi gikk. Men det er travelt nok i huset så hun trenger ikke gå endaKan ta lang tid. Her gikk han rundt bordet i november gikk 1. April. Helt normalt å ikkegå før 12-13 mndjeg og trodde han skulle gå like etterpå
![]()
Huff da..Det skjønner ikke min 4 åring heller![]()
Hehe. Synes de er ganske turbo de jeg har fra før av så får satse på at de holder følge med henne om ikke jeg klarer detJa. Tipper du får nok å gjøre![]()
Takk for detGod bedring til junior![]()
Hihi, det er snadderDer fikk småen dokosten.,.
Heii søte duGod morgen Camilla![]()
Kommer til å legge meg med henne når hun går på lurDu får prøve å hvile litt mellom slageneDet skal jeg gjøre, i allefall.. Mini sover sammen med pappaen nå, jeg har en sprelsk febersyk junior løpende rundt på gulvet
![]()
God morgen snuppaGod morgen![]()
Ikke sant!Viktig å være effektiv![]()
Har du det fint i dag?God morgen snuppa![]()
Haha. Ja, du har iallefall to stykker til hun kan slite ut og de kan underholdeHehe. Synes de er ganske turbo de jeg har fra før av så får satse på at de holder følge med henne om ikke jeg klarer det![]()
Jøss, det har jeg aldri opplevd?!I alle dager. Fikk opp på iphone at bv forum ønsker tilgang til twitter-kontoene?
Har hun vært tidlig med andre ting?Både jeg og pappaen var ni mnd da vi gikk. Men det er travelt nok i huset så hun trenger ikke gå enda![]()
Ja jeg føler meg ganske heldigHaha. Ja, du har iallefall to stykker til hun kan slite ut og de kan underholde![]()
Ikke for foreldrenHihi, det er snadder![]()
God morgen og auGod morgen
Vondt i magen![]()