God morgen søtaGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søtaGod morgen![]()
9 mnd herIkke så greit. 13 mnd. Pleier hun å våkne mye om natten..
Trodde Vinstra den var og. Trykt godt mellom stelebord og doen xDVi måtte sette vår utenfor rekkevidden![]()
Bra plan detUtnytte tiden når frøkna leker på matta med litt skravling![]()
Så fint :-D![]()
Sånn ser kjøkkenet ut akkurat nå, ikke ferdig men ser ut til å bli bra![]()
Så kjipt daEgentlig ikke
Ah. Bruker det samme til butikken her. 40 min om jeg triller alene. En time om vi triller med andreDer jeg skal i dag 45 min kanskje litt mer, hva jobber du som?
Kjedelig da9 mnd her
Ja, endel. Men ikke som inatt. For å leke. Sover godt når hun sover med oss, men inatt var visst umulig
Veldig våken frøken inatt såSå kjipt da
Ah. Hvor bor du i landet?Ah. Bruker det samme til butikken her. 40 min om jeg triller alene. En time om vi triller med andre
Jeg jobber ekstra på kiwi. Innhenta av sjefen som ville ha meg dit![]()
Jaa. Spesielt når jeg er så sliten og trenger litt god søvn. Hun er ganske krevende. Og mannen jobber overtid og er borte til ni ikveldKjedelig da![]()
Krevende hvordan? Men alltid greit med søvn. Dumt når man ikke får detJaa. Spesielt når jeg er så sliten og trenger litt god søvn. Hun er ganske krevende. Og mannen jobber overtid og er borte til ni ikveld
Okei. Kjenner til der jaJoda, skjer ikke så mye annet enn med kjøkkenet nå siden snekkerne hadde et annet oppdrag i ca 2 uker. Å bygge kjøkken tar tid![]()
Var vel i grunn ikke så behageligHørtes vondt ut ut å ligge der
Krever underholdning konstant, leker ekstremt sjeldent alene, er turbo og bare det og få på bleie tar evigheter for hun spreller og vrir seg så. Når står og går hun langs bord og sofa. Så må fotfølges ellers slår hun seg bareKrevende hvordan? Men alltid greit med søvn. Dumt når man ikke får det
Jeg bor i troms. Enn du?Ah. Hvor bor du i landet?
Heihei og god morgen til degGod morgen![]()