Åååh. For et nydelig kjøkken dere får!!![]()
Sånn ser kjøkkenet ut akkurat nå, ikke ferdig men ser ut til å bli bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh. For et nydelig kjøkken dere får!!![]()
Sånn ser kjøkkenet ut akkurat nå, ikke ferdig men ser ut til å bli bra![]()
Planer for dagen?Stod opp 1 t før tiden men heldigvis ser det ut til å bli en fin dag![]()
God bedring til juniorSyk junior i dag, så spørs hvor mye man får gjort i løpet av dagen.
Tenkte meg en trilletur hvor jeg skal handle littPlaner for dagen?
Egentlig en dårlig natt. Jenta fnt ut der var leketid og klatretid klokken 2 inatt. Og jeg kom fra jobb kvart på 12Kunne vært bedre. Småen våknet litt mye så kom til slutt inn veldig tidlig, hvordan var din natt?
Sol titter frem. Så mulig trille her og. Får se om føtterne tåler det etter to lange kveldsvakter på jobbTenkte meg en trilletur hvor jeg skal handle littdu da?
Hørtes greit utFarmorakjekt å bo hos barnevakten mens vi pusser opp.
Gratulerer med detHipp, hipp hurra for 14 års bryllupsdag![]()
Ikke så greit. 13 mnd. Pleier hun å våkne mye om natten..Egentlig en dårlig natt. Jenta fnt ut der var leketid og klatretid klokken 2 inatt. Og jeg kom fra jobb kvart på 12gammel din kar?
Æsj da så kjiptMini skjønner ikke at det er natta...
God innstillingUtnytte tiden når frøkna leker på matta med litt skravling![]()
GratulererHipp, hipp hurra for 14 års bryllupsdag![]()
Mi slet visst med å skjønne det samme inattMini skjønner ikke at det er natta...
Har du sovet godt?Kom rett hjem og gikk rett opp å la meg
Vi måtte sette vår utenfor rekkeviddenDer fikk småen dokosten.,.
God bedringSyk junior i dag, så spørs hvor mye man får gjort i løpet av dagen.
Egentlig ikkeHar du sovet godt?
Der jeg skal i dag 45 min kanskje litt mer, hva jobber du som?Sol titter frem. Så mulig trille her og. Får se om føtterne tåler det etter to lange kveldsvakter på jobbmå du trille langt for å komme til butikken?