Skravletråd April

Sitter her å venter på hjelp til å komme ut av doskåla jeg.
Jeg måtte bla tilbake i tråden og se om du virkelig satt fast i doskåla. Trodde jeg leste feil først. Håper det går bra med deg! Det var litt komisk da :p haha. Gøy hva man får oppleve gjennom folk inne på forumet :p

Jeg måtte bla tilbake i tråden og se om du virkelig satt fast i doskåla. Trodde jeg leste feil først. Håper det går bra med deg! Det var litt komisk da :p haha. Gøy hva man får oppleve gjennom folk inne på forumet :p
Hehehehe. Er vanlig her jeg bor å si at vi datt i do når vi synker nedpå ;) har aldri tenkt over at andre ikke sier det :P

Nei nå får jeg prøve å sove litt :) god natt og sov godt damer :)

Oi, kult! Hvor i Asia ellers? Vi drømmer om å jobbe/bo i Japan et år eller to selv. Eller Italia. Aller helst Japan! Kulturen er jo så fascinerende! :)
Har bare vært en helgetur i Japan, det var gøy de er veldig høflige :)
Bodde også i sør Korea og Vietnam :)

Hvordan går det med oppussinga?
Joda, skjer ikke så mye annet enn med kjøkkenet nå siden snekkerne hadde et annet oppdrag i ca 2 uker. Å bygge kjøkken tar tid :o

Det var veldig spennende, opplevelser jeg virkelig ikke kunne vært foruten :)
Jeg var faktisk kun 19 år ds vi flyttet til Vietnam :o

Vel. Kunnskap og erfaringer er den mest verdifulle rikdommen en kan ha :D

Ja, så absolutt :) sier til alle jeg kjenner at om de får sjansen så kjør på :))

Ja, hvorfor ikke? :)
Må være veldig greit om man bare har muligheten.

Har bare vært en helgetur i Japan, det var gøy de er veldig høflige :)
Bodde også i sør Korea og Vietnam :)
Så kult! Også to land jeg har lyst til å besøke! :) Jeg har vært på ferie i Japan, og det var fantastisk! Vil så gjerne tilbake dit! :)

Hipp, hipp hurra for 14 års bryllupsdag :Heartred:Heartred

Back
Topp