Jeg måtte bla tilbake i tråden og se om du virkelig satt fast i doskåla. Trodde jeg leste feil først. Håper det går bra med deg! Det var litt komisk daSitter her å venter på hjelp til å komme ut av doskåla jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte bla tilbake i tråden og se om du virkelig satt fast i doskåla. Trodde jeg leste feil først. Håper det går bra med deg! Det var litt komisk daSitter her å venter på hjelp til å komme ut av doskåla jeg.
Slitsom kveld?
Både ja og nei. Var på korps øvelse med et korps. For de trengte trommer, så viste det seg å bare være megGod kveld!
Travelt?
Hehehehe. Er vanlig her jeg bor å si at vi datt i do når vi synker nedpåJeg måtte bla tilbake i tråden og se om du virkelig satt fast i doskåla. Trodde jeg leste feil først. Håper det går bra med deg! Det var litt komisk dahaha. Gøy hva man får oppleve gjennom folk inne på forumet
![]()
Farmora. Vi bor der for øyeblikket. Kommet tilbake nå daHvem passer snuppa da?![]()
FarmoraHvor er snuppa?
Vi har smart-tv så netflix og hbo det blir brukt![]()
God nattNei nå får jeg prøve å sove littgod natt og sov godt damer
![]()
Har bare vært en helgetur i Japan, det var gøy de er veldig høfligeOi, kult! Hvor i Asia ellers? Vi drømmer om å jobbe/bo i Japan et år eller to selv. Eller Italia. Aller helst Japan! Kulturen er jo så fascinerende!![]()
Det var veldig spennende, opplevelser jeg virkelig ikke kunne vært forutenSprekt!
Hvordan var det å bo der?
Joda, skjer ikke så mye annet enn med kjøkkenet nå siden snekkerne hadde et annet oppdrag i ca 2 uker. Å bygge kjøkken tar tidHvordan går det med oppussinga?
En god latter forlenger livetVi får se hvordan str 80 passer meg da![]()
![]()
Det var veldig spennende, opplevelser jeg virkelig ikke kunne vært foruten
Jeg var faktisk kun 19 år ds vi flyttet til Vietnam![]()
Ja, så absoluttVel. Kunnskap og erfaringer er den mest verdifulle rikdommen en kan ha![]()
Ja, så absoluttsier til alle jeg kjenner at om de får sjansen så kjør på
)
Så kult! Også to land jeg har lyst til å besøke!Har bare vært en helgetur i Japan, det var gøy de er veldig høflige
Bodde også i sør Korea og Vietnam![]()
Det er kjempe godt. Min nye favoritt.Mmm...hørtes spennende ut
Kommer snart på middag!

Håper du har hatt en fin nattEtter en dag på farten var det godt å endelig finne sengen![]()