Skravletråd April

Er det jeg tenker også. Jeg tenkte jeg skulle prøve frossen banan+ kaffeisbiter og melk så fort kjøkkenet er ferdig. Det kan da ikke være så usunt?
Tror trikset er at kaffen må være varm? Den er jo det når du kjøper ute. Kaffe og kondensert melk ?
Banan har jeg ikke tenkt på :)

Det var kjempe koselig :) skulle egentlig møte en venninne, men da jeg hadde gått på toget så fikk jeg en sms "jeg orker ikke idag"
Meeen det stoppa ikke meg ;)

Det var fantastisk. Softisen blir ekstra god når man spiser den ute :D
Ååå ja! Gleder meg til den softisen :D

Tror trikset er at kaffen må være varm? Den er jo det når du kjøper ute. Kaffe og kondensert melk ?
Banan har jeg ikke tenkt på :)
Ja, kanskje? Må teste ut litt forskjellig. Iskaffelaboratorium :D med banan blir det litt frappeaktig

Tok flere uker før det var ute her. Måtte mates med sprøte første tre ukene og. Men hun har det tipp tommeø opp nå :)
Godt å høre hvor bra hun har det nå :) høres slitsomt ut å mate med sprøyte

God morgen jenter. Da er man på trille tur igjen. Utrolig hvor punktlig ungen er på rutiner:)

Hva står på planen i dag?
Håper du hadde en fin tur:)
Nå er vi nettopp ferdig på sykehuset med 5 åringen:) hyl og grin som forventet:P

Min måtte få behandling dag 3
Dere var på sykehuset hele tiden? Slapp unna behandling her. Ville ikke tilbake til sykehuset så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om. Amme mest mulig. var han slapp og ikke fikk i seg mat måtte vi komme tilbake.. Slik var han når vi ble skrevet ut fra sykehuset...

Back
Topp