Fastlegen

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er du fornøyd med fastlegen din?
Vi er sjeldent innom hos legen..dette er første gang jeg har ringt dem på nesten ett år.
Men det er jo typisk at når man først trenger hjelp, så skal det bli misforståelser, forsinkelser og tull...
Ringte på mandag for å få time til mini..fikk beskjed om at vi kunne få time på tirsdag. Greit det.
Tirsdag morgen fikk jeg en sms om at vi hadde fått time på fredag (!).
Ringte dem, og da sa de at det var blitt gjort en feil..tirsdag var fullbooka, men vi kunne få en time på onsdag (altså idag). Javel! Greit!
Idag tidlig fikk jeg en ny sms..denne gang stod det at vi hadde fått time på torsdag (imorgen)! Måtte jo ringe opp enda engang. Det var jo blitt gjort samme feil igjen.. Men jeg klarte å snakke meg til å få komme likevel, så det blir legetime på lille idag.
For noe styr, trengte liksom egentlig timen på mandag :p
Ja, åsså har visst legen jeg gikk til i flere år slutta, så nå skal vi visst til ei ny ei..
Har egentlig alltid vært fornøyd med fastlegen, men merker at de har for mange pasienter nå.. Mye ventetid og de siste gangene jeg var der.
Hvordan er det med deres leger, mye rot der og?

Veldig fornøyd med mitt legekontor. Som også er en av grunnene til at jeg har beholdet samme legen selv om jeg har flytta til en annen by. Får alltid raskt time, og opplever sjeldent særlig med forsinkelser.

Legekontoret vi har til mini her derimot... Måtte vente en hel måned før jeg fikk time til han. Da var han heldigvis blitt frisk igjen da av seg selv.

Ja, så lenge alt går bra. :P Jeg var ikke så fornøyd da jeg mistet. Snakk om kald robot.

Veldig fornøyd med fastlegen:)
Får stort sett time raskt både jeg og barna. Sjekker grundig, og henviser videre uten å nøle om vi ønsker det eller hun ønsker en annens mening. Samtidig er hun super på å følge opp om det er noe, og tar seg alltid god tid når vi er der:)

Var veldig fornøyd før svangerskapet, nå er han helt forferdelig.. og det er ikke bare ovenfor svangerskapet han er sånn, når jeg nå kommer og noe er galt med datteren så blir han så oppgitt over att jeg I det heletatt er der.. samme gjelder mannen nå også, så tror han har forandret seg litt generelt egentlig..

Var hos samme lege i mange år, og var veldig fornøyd. Så hadde han ett års perm og det var sååå mye rot! Byttet etterhvert legekontor da det viste seg at han ikke kom tilbake fra perm

Nå har vi vel hatt det samme i tre år, og er veldig fornøyde nå også. Aldri rot med timer eller noe.

Ikke møtt min enda. Flytta i februar.

Får nok ikke møtt henne på ei stund. Men ikke fornøyd med systemet der.

Hun er i svangerskapsperm. Vikaren for henne er sykemeldt. Vikaren for vikaren er også sykemeldt. Dermed ingen lege og får ikke time. Henvist til legevakta og der får man heller liten hjelp

Veldig fornøyd med fastlegen:)
Får alltid time raskt og det er lite forsinkelser:)

Jeg har hatt samme fastlege og samme damen på kontoret der siden jeg var ei lita jente. Så ja jeg er ganske fornøyd og derfor beholdt legen selv om jeg bor i nabokommunen og det er litt tungvint å komme dit.

Om ungene trenger time får de samme dag om de er syke, er det noe annet for de time iløpet av den uka. Jeg får som regel time samme dag evt dagen etter, kommer ann på hva det er.

Jeg er veldig fornøyd med legen jeg har, men hun er som regel veldig opptatt og kan måtte vente en stund på time

Ikke møtt min enda. Flytta i februar.

Får nok ikke møtt henne på ei stund. Men ikke fornøyd med systemet der.

Hun er i svangerskapsperm. Vikaren for henne er sykemeldt. Vikaren for vikaren er også sykemeldt. Dermed ingen lege og får ikke time. Henvist til legevakta og der får man heller liten hjelp

Jøsses.. :o ikke bra da..

Er veldig fornøyd med min lege. Han kan faget sitt!
Også er han dyktig med barn, så min gutt liker å gå til han.
Da sønnen min var liten var det legen som bar han inn på kontoret, hvis jeg var der alene med han. Tullet og tøyset med han, så han glemte å være sjenert :)

Ja, jeg er veldig fornøyd med fastlegen min! Hun er dyktig og hun lytter, det er aldri noe problem å få time heller og er hun borte får jeg hos en av de andre legene på senteret. Jeg har den 4. fastlegen på samme senteret og har ingen å klage på, kjenner også de fleste andre der og de er veldig kompetente alle legene og man blir tatt i mot på en ordentlig måte.

Back
Topp