Januarbaby16
Flørter med forumet
Hva hadde dere gjort dersom dere hadde tatt en positiv graviditetstest nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får desverre ingen av oss hjulpet deg med. Det må du finne ut selv med gubben. Men tenk nøye gjennom det. Her er det mye prat på at vi kanskje skal ha en nr 3 om flere år. Men jeg får gysninger av det. For min del merker jeg at det er nok og lysten på flere barn er borte. Jeg har tatt en abort for ca 10 år siden og jeg vil anbefale deg å tenke nøye gjennom hva du vil gjøre uansett. Det finnes fordeler og ulemper for alle svar du kan få. Men er kun du som kan finne det beste svaret for deg. Hva var din første tanke? Er ganske vanskelig å forestille seg det uten at det har skjedd.Min lille er snart 3 mnd.. Jeg tok nettopp en positiv graviditetstest for sikkerhetsskyld siden jeg skulle begynne med prevansjon idag og gå på en antibiotikakur. Jeg er helt paff. Jeg har to gutter nå, og jeg er helt rådløs. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre....
Skjedde der samme her. Viste seg at jeg får små barn uansett. Fikk ekstra kontroller hos overlegen osv. Jeg hadde overtids ul og time på sykehuset i uke 39. Nr 2 ble født i uke 37+6 og veide 2735 gram.Da hadde jeg begynt å gråte og ikke visst hva jeg skulle gjort. Frøkna på 3 mnd var kun 2kg når hun kom 3 uker før termin pga morkakesvikt. Foreløpig har vi for lite informasjon til å vite om vi tørr få en til ved et senere tidspunkt.
Skjedde der samme her. Viste seg at jeg får små barn uansett. Fikk ekstra kontroller hos overlegen osv. Jeg hadde overtids ul og time på sykehuset i uke 39. Nr 2 ble født i uke 37+6 og veide 2735 gram.
Vel jeg hadde blitt veldig glad da jeg ikke kan bli gravid naturlig....så hadde jeg gråtet fordi jeg hadde ikke hatt energi til et lite barn til siden jeg kjenner på alderen min at jeg ikke det samme som for 8 og 6 år siden ......jeg har alltid ønsket meg flere men samboeren er helt ferdig med 3. Så han hadde iallfall ikke blitt glad. Men jeg hadde blitt det tror hjem. Litt usikkert da jeg aldri har opplevd følelelsen av "uplanlagt" svangerskap da alle mine var nøye planlagt. Men jeg må få si gratulere?Hva hadde dere gjort dersom dere hadde tatt en positiv graviditetstest nå?
Nei gikk ikke på noe. Men fikk ikke morkakesvikt med nr 2 uansett. De på sykehuset var fast bestemt på at det var min feil så de så aldri på om det kunne være morkakesvikt. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var det sist og at det var tendens til det med nr 2 når jeg var 26 uker på vei. Så er glad det gikk fint med begge to. Nr 1 gikk ned ca 300 gram i magen før hu ble født.Gikk du på noe medisin under senere svangerskap? Har bare fått et brev om at jeg må ta abyl-e så skal ta kontakt så fort jeg blir gravid.
For det første så hadde jeg vel svimte av. Og vurdert abort. Har ikke penger, hus eller overskudd til flere barn nå. Har to under 3 år og det får holde. All heder til dem som får flere tette.
Min lille er snart 3 mnd.. Jeg tok nettopp en positiv graviditetstest for sikkerhetsskyld siden jeg skulle begynne med prevansjon idag og gå på en antibiotikakur. Jeg er helt paff. Jeg har to gutter nå, og jeg er helt rådløs. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre....
Min lille er snart 3 mnd.. Jeg tok nettopp en positiv graviditetstest for sikkerhetsskyld siden jeg skulle begynne med prevansjon idag og gå på en antibiotikakur. Jeg er helt paff. Jeg har to gutter nå, og jeg er helt rådløs. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre....