Hva hadde dere gjort....

Hadde blitt veeeldig overrasket pga null sex, men hvis det hadde vært realistisk hadde jeg helt ærlig blitt glad :) ikke lett for oss å bli gravide og vil gjerne ha et søsken til lillegutt
 
Jeg hadde blitt overrasket det er ikke noe i sexlivet som tilsier at det skulle kunne skje, men det som skjer, skjer. Vi har ikke planer om flere, det er vår tredje som er tre mnd nå, mannen har ikke jobb. vi har bil og hus til tre, ikke flere.
Men skulle det skjedd hadde vi beholdt det. Om enn fortvila

Men det er oss. Hva som er rett for dere er det bare dere som kan finne ut av
 
Aner ikke hva jeg selv ville gjort. To tøffe svangerskap og lite overskudd har jeg ikke lyst på flere barn. Jeg er i utgangspunktet ikke for abort, men jeg er usikker på hva jeg hadde gjort.
Tror du må tenke på hva som føles best for deg. Lykke til.
 
Det lurer jeg på også! Håper alt står bra til med deg!?

Jeg har helt glemt å oppdatere. Vi hadde bestemt oss for å beholde, tanken på å ta abort var uutholdelig for oss begge når vi så hvor perfekt lillegutt er og hvor stor glede vi har av begge barna vår. Dessverre hadde jeg spontanabort for ett par dager siden, veldig tøft og utrolig vondt....:-(
 
Jeg har helt glemt å oppdatere. Vi hadde bestemt oss for å beholde, tanken på å ta abort var uutholdelig for oss begge når vi så hvor perfekt lillegutt er og hvor stor glede vi har av begge barna vår. Dessverre hadde jeg spontanabort for ett par dager siden, veldig tøft og utrolig vondt....:-(
Uff da. Sender deg en stor klem.
 
Åh så trist å høre! En stor klem til deg ❤
 
Så vondt.
Klem.
 
Det var trist ❤️
 
Tusen takk for støtten dere. Jeg takler det bedre nå etter å ha latt det synke ordentlig inn, det var rett og slett bare ikke meningen at jeg skulle få flere med en gang, kroppen ga nok beskjed om at jeg trengte en pause etter ett heftig svangerskap med mye komplikasjoner. Vi kommer til å prøve igjen når lille er rundt 6 mnd slik at vi har to tette, vi vil bare bli gravid en gang til så er familien fullstendig så vi har allerede begynte å planlegge nestemann:) muligheten kommer nok igjen når vi minst venter det, og istedefor å være lei meg nå gleder jeg meg heller til den dagen jeg er mer klar for det enn akkuratt nå:)
 
Back
Topp