Til dere som bare leser tråder

Føler ikke for å presentere meg for "hele verden" her inne på generelt ;)

Men er aktiv i termingruppa, helst på skjult :P

Skal sies at jeg føler at det er vanskelig å komme inn her og bare slenge meg inn i for eksempel skravletråden. Samholdet blant de mest aktive her inne er skremmende.
Sikkert ikke for alle altså, men for meg er det det ;)

Skal sies at jeg føler at det er vanskelig å komme inn her og bare slenge meg inn i for eksempel skravletråden. Samholdet blant de mest aktive her inne er skremmende.
Skjønner litt hva du mener. Men jeg bare bestemte meg for å hoppe inn:) er utrolig sjenert i virkeligheta så her inne tør jeg være litt frempå:)

Hvordan det? Jeg er heller ikke med i den "klikken", men syns det er koselig å droppe inn og hive meg med i samtalen. (Lenge siden sist, men vurderer det imorgen) De er veldig imøtekommende. :)

Veldig mange ganger jeg baare leser i tråder jeg ikke føler jeg kan bidra i! :p
Eller som jeg ikke er interessert i, bare ble nysgjerrige på.. Så.. Jeg er vel i blant på tallet som har "sett på" en tråd - men ikke svart.

Jeg er i størst grad en leser, men poster og svarer i tråder innimellom. Oftest har noen andre svart liknende hva jeg selv kunne ha svart,da liker jeg heller innlegg fremfor å skrive et rimelig likt. Presentasjon av meg vil jeg ikke legge ut her :p

Jeg er i størst grad en leser, men poster og svarer i tråder innimellom. Oftest har noen andre svart liknende hva jeg selv kunne ha svart,da liker jeg heller innlegg fremfor å skrive et rimelig likt. Presentasjon av meg vil jeg ikke legge ut her :p

Jeg er vel ganske lik som deg! ;-)
Leser mye mer enn jeg svarer på. Gidder ikke svare på noe som eventuelt allerede er skrevet :-P

Hadde vært gøy om noen flere stakk innom skravletråden på generelt. Alltid plass til noen flere der:)

Kanskje ha en side konkurranse for nykommere?

Ha en gevinst, der en av mnd nykommere (som for første gang skriver i forumet) blir trukket ut. En gulerot?
Det har hvert før :)
Tror det kom mange nye hit men var vel i mars 2013 mener jeg :p
Var da premie til en ny og en som vervet andre til forumet som hadde et minste krav før man kunne vinne :)

Det har hvert før :)
Tror det kom mange nye hit men var vel i mars 2013 mener jeg :p
Var da premie til en ny og en som vervet andre til forumet som hadde et minste krav før man kunne vinne :)
Ok :) funket det?

Men tenkte litt på dem som allerede er aktiv lesende men ikke skriver:)

Hadde samme følelse da jeg begynnte. Men damene på forumet hygggelige:)

Ok :) funket det?

Men tenkte litt på dem som allerede er aktiv lesende men ikke skriver:)
Tja vet ikke, Tamara vet kanskje :)

For de som bare leser tror jeg man må finne noe veldig engasjerende for å få de til å svare :)

Back
Topp