Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
BergenSandefjord du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BergenSandefjord du?
Sånn var jeg også. Oppdaga ikke andre forum før etter at frøkna ble født i desember.Jeg var kun aktiv på terminforumet første året her. Turte ikke poste eller skrive på generelt.![]()
Skjønner litt hva du mener. Men jeg bare bestemte meg for å hoppe innFøler ikke for å presentere meg for "hele verden" her inne på generelt
Men er aktiv i termingruppa, helst på skjult
Skal sies at jeg føler at det er vanskelig å komme inn her og bare slenge meg inn i for eksempel skravletråden. Samholdet blant de mest aktive her inne er skremmende.
Sikkert ikke for alle altså, men for meg er det det![]()
Og når man har begynt å skrive klarer man ikke å slutte hellerEr nok litt lett for at hvis man først kommer i en fase med å kun lese så blir det vanskelig å skrive![]()
Sånn var jeg også. Oppdaga ikke andre forum før etter at frøkna ble født i desember.
Føler ikke for å presentere meg for "hele verden" her inne på generelt
Skal sies at jeg føler at det er vanskelig å komme inn her og bare slenge meg inn i for eksempel skravletråden. Samholdet blant de mest aktive her inne er skremmende.
Haha nei. Skrevet ekstremt mye den siste timenOg når man har begynt å skrive klarer man ikke å slutte heller![]()
Hurra :-DHaha nei. Skrevet ekstremt mye den siste timenføler meg stolt er med i topp 100
![]()
Jeg er i størst grad en leser, men poster og svarer i tråder innimellom. Oftest har noen andre svart liknende hva jeg selv kunne ha svart,da liker jeg heller innlegg fremfor å skrive et rimelig likt. Presentasjon av meg vil jeg ikke legge ut her![]()
Det har hvert førKanskje ha en side konkurranse for nykommere?
Ha en gevinst, der en av mnd nykommere (som for første gang skriver i forumet) blir trukket ut. En gulerot?
Er jordet men her følte jeg så stor pågang av samtaler at det er vanskelig å følge medHurra :-D
Er så moro når man blir kjent med folk :-D
OkDet har hvert før![]()
Tror det kom mange nye hit men var vel i mars 2013 mener jeg![]()
Var da premie til en ny og en som vervet andre til forumet som hadde et minste krav før man kunne vinne![]()
Hadde samme følelse da jeg begynnte. Men damene på forumet hygggeligeFøler ikke for å presentere meg for "hele verden" her inne på generelt
Gøy å komme på lista. Det kan jeg si meg enig iHaha nei. Skrevet ekstremt mye den siste timenføler meg stolt er med i topp 100
![]()
Tja vet ikke, Tamara vet kanskjeOkfunket det?
Men tenkte litt på dem som allerede er aktiv lesende men ikke skriver![]()
Bestekompisen min bor der oppeBergen![]()